Facebook - Lid van een groep worden als pagina

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Casperzw
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 05-01-2021
Goedemorgen,

Ik probeer met mijn Facebookpagina lid te worden van een groep om zodoende daar een bericht op te kunnen plaatsen als mijn pagina.
Ik krijg het maar niet voor elkaar, zowel via de telefoon als de desktop. Als ik zoek naar een groep via de ‘normale’ zoekbalk kan ik alleen lid worden via mijn persoonlijke account. Ik kan nergens, zoals ik via Google gevonden heb, voordat ik aanvraag lid te worden aangeven of ik dat met pers. account of als pagina wil. Via de pagina zelf vind ik er ook niks over, ik dacht dat er voorheen een tab op de pagina was waar je van daar lid kan worden van groepen.
Het is wel gelukt een andere pagina te liken als pagina. Via de telefoon lukt dit niet, de app geeft dan aan dat ik eerst een pagina moet aanmaken. Ook zoiets raars.. Via de desktop lukt dit wel.

Alvast bedankt voor jullie reactie! Groetjes

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soepahpeetah
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 20-09 20:47
Ben erg benieuwd of iemand de oplossing heeft, want ik heb precies hetzelfde probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casperzw
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 05-01-2021

• TimMis
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 25-02-2022
Dit werkt tegenwoordig niet meer. Weet iemand wat het probleem hierbij is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asset185
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:05
Ik loop hier ook tegen aan op het moment.

Vanuit een pagina is facebook echt totaal niet gebruiksvriendelijk. echt alles wat maar onduidelijk kan zijn is onduidelijk. In tegenstelling tot de gewone profielpagina dat is meestal vrij duidelijk hoe het werkt.

[ Voor 39% gewijzigd door asset185 op 02-04-2022 15:16 ]