Aanschaf bokszak

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-01 13:56
Hallo allemaal!

Wegens corona wil ik in mijn garage een bokszak ophangen en deze nog gaan kopen. Nu wil ik 1 van het gewicht en de omvang die algemeen in bokscholen wordt gebruikt. Welk gewicht en welk formaat heb ik dan nodig? De voorkeur heeft een hangende.

Bedankt. Ow en weet iemand nog een populair Nederlands boksforum? oOo

Htg

whatever it takes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Tja, heb je ervaring of niet? Wil je alleen punches of?

Je kan best een “normaal” gewicht kopen maar als jij met goede kracht een low kick geeft voel je dat echt wel :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrhrln
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-11-2023
Koop wel een lege die je kan opvullen met zand of stofresten.
Scheelt in de verzendkosten :)

Denk wel dat het wijs is om eerst paar lessen te nemen, anders ben je maar wat op zo'n zak aan het slaan zonder dat het enig effect heeft.

[ Voor 43% gewijzigd door mvrhrln op 18-12-2020 00:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• htg
Ik box al meerdere jaren meerdere dagen per week en wil de zak professioneel met opvulling aanschaffen.

whatever it takes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een lege zak gekocht en die gevuld met bakstenen (no joke) als binnenring/cilinder zeg maar en het eromheen opgevuld met oude kleding in stukken geknipt. Kost even tijd en ophangen is loodzwaar maar het scheelt een hoop geld. Plus dat als het ooit kapot gaat er niet een hoop zand, korrels of andere rotzooi uit rolt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htg
opzich hier een verhelderend artikel gevonden https://translate.google....g-the-right-punching-bag/

whatever it takes

Pagina: 1