Siemens koelkast zijkant bobbelig (niet vlak)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extranion
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:27
Wilde een stille koelkast en daarom de Siemens KG39NXIDR gekocht, echter zie je als je er langs kijkt en als je met je hand overheen gaat dat de panelen niet vlak zijn maar eerder bobbelig (soort deuken en bobbels) is.

Siemens gebeld (en de verkoper) die zeggen dat het hoort en dat het "alleen kosmetisch is" nu vind ik dat op zich wel beetje raar dat zo'n dure koelkast dat heeft, maar zou bij bosch ook zo zijn.

Hebben jullie ook deze ervaring met een nieuwe koelkast?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0roEoFWMxTbVzG149Pn-BOFcIAQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q2QhyQih0k2apUA78XgHThlN.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5JeAI1LQEHuCaATZJXtQDnNmrwU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vmxkULhkb9ROA0JXkn7AqOGU.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 48% gewijzigd door Extranion op 18-12-2020 00:18 ]

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Er is wel een tendens gaande om de gebruikte plaatmaterialen steeds dunner te maken. Dat zie je ook met stalen bureaukasten etc. Was dat vroeger zeker 2mm plaat nu deukt het al als je er boos naar kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kabeltjekabel
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-02-2021
bouwfraude schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 16:21:
Er is wel een tendens gaande om de gebruikte plaatmaterialen steeds dunner te maken. Dat zie je ook met stalen bureaukasten etc. Was dat vroeger zeker 2mm plaat nu deukt het al als je er boos naar kijkt.
2mm staal voor een kast? Was dat in 1940 ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leecher
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-10 12:20
Valt best mee. bij goedkopie koelkasten zetten ze een verwarmingselement in de koelkast aan om de temperatuur sensor te foppen zodat de compressor aan slaat en deze de vriezer kan gaan koelen. Dan valt een beetje bobbelen nog mee. dat heeft mijn net-iets-duurder-dan-goedkopie samsung ook.

Ik heb een betaalde 2025 WinRAR licentie (geen leugen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verzenden
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 09:36
Siemens en Bosch witgoed is precies hetzelfde uit dezelfde fabriek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
kabeltjekabel schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 17:38:
[...]
2mm staal voor een kast? Was dat in 1940 ofzo?
Kantoor of werkplaats spul uit de jaren 70 ofzo. Een heel verschil met wat er tegenwoordig verkocht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extranion
Maar de vraag is, zijn de koelkasten van jullie ook bobbelig? of zijn die netjes strak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kabeltjekabel
Ik zal straks even voor je kijken. Persoonlijk kijk ik niet zoveel naar de zijkant van mn koelkast. Is een witte Bosch KGE36AW40, destijds (nog?) waren Siemens en Bosch identiek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bouwfraude schreef op zondag 20 december 2020 @ 14:46:
[...]

Kantoor of werkplaats spul uit de jaren 70 ofzo. Een heel verschil met wat er tegenwoordig verkocht wordt.
Dit is tussen de 40 en 50 jaar geleden, FYI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart2005
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-09-2022
Als je het eenmaal weet blijf je ernaar kijken. :) Het lijkt niet goed of normaal. Maar verder geen groot probleem als je het uit je hoofd weet te zetten. Erg is het niet en voor de goede werking betekent het ook niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Had met een Samsung A+++ model precies hetzelfde, ook plaatstaal wat veel te dun is. Daar kwamen na een jaar gebruik ook deukjes in de deur op plekken waar je hem dicht drukte (als je hem niet met het handvat sluit)

Ach ja, vroeger was niet alles beter maar het plaatstaal wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

bouwfraude schreef op zondag 20 december 2020 @ 14:46:
[...]

2mm staal is echt insane dik man :P. Eerder een duikboot dan een bureaukast :). Mijn vuurschotel in de tuin is bijvoorbeeld 2mm staal.

[ Voor 8% gewijzigd door JvS op 20-12-2020 20:29 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kabeltjekabel
Potverdorie. Ik heb de zijkanten van m'n koelkast even met strijklicht bekeken... en nu weet ik dat hij niet perfect vlak is... maar wel stoffig...

Ik denk dat het minder opvalt omdat die van mij wit is,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extranion
kabeltjekabel schreef op maandag 21 december 2020 @ 04:25:
Potverdorie. Ik heb de zijkanten van m'n koelkast even met strijklicht bekeken... en nu weet ik dat hij niet perfect vlak is... maar wel stoffig...

Ik denk dat het minder opvalt omdat die van mij wit is,
Oke bedankt! ja wellicht komt het vaker voor. had hiervoor een RVS koelkast dus dan is er wat omheen gebouwd wat mij verteld is. Dan heb je dat probleem niet. Alleen die maken ze niet meer, alleen Liebherr maakt die nog maja daar hangt dan gelijk een fors prijskaartje aan. |:(
Pagina: 1