Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Of het wel of niet prominent in beeld wordt gebracht, hangt waarschijnlijk af van de browser, afmetingen van het venster en misschien nog wel veel meer.
Bij mij staat het menu-item 'meer' rechts in de hoofdmenubalk en niet bepaald prominent in beeld.
Ik gebruik Firefox onder Windows 10 op een 23" monitor.
Wat wil je eigenlijk met dit topic?
Bij mij staat het menu-item 'meer' rechts in de hoofdmenubalk en niet bepaald prominent in beeld.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Dat dat menu-item verborgen blijft totdat ik daadwerkelijk op dat 'Nieuws' kopje klik of zo? Het is nu een 'ding' wat continue in beeld blijft staan en andere zaken blurred tijdens het scrollen.JukeboxBill schreef op donderdag 17 december 2020 @ 23:51:
Of het wel of niet prominent in beeld wordt gebracht, hangt waarschijnlijk af van de browser, afmetingen van het venster en misschien nog wel veel meer.
Het zou er momenteel zo uit moeten zien:
:fill(white):strip_exif()/f/image/rTWdpJ0Itw3BcjfquUr3ZsKX.png?f=user_large)
Is er toevallig custom css in het spel?
Is er toevallig custom css in het spel?
Verwijderd
Hier nergens last van - gebruik normaal chrome maar voor de volledigheid ook even Safari getest (en firefox en Edge)
Custom CSS of een overactieve adblocker?
Custom CSS of een overactieve adblocker?
Het gaat zo te zien om een smallere responsive grade. Ik zie inderdaad dat de breedte daar 'precies pas' is (op een windows systeem), dus een afwijkende font-rendering kan daar dan voor problemen zorgen. Ik zal eens kijken of we daar wat pixels bij kunnen doen
Intentionally left blank
@Will_M ik heb een paar pixels aan de breedte toegevoegd, helpt dat?
Intentionally left blank
Ik zal morgen even kijken, heb m'n Macbook momenteel niet binnen handbereik. Is overigens een 13" Pro Retina ding waar de browser gescaled wordt weergegeven. Ik maak geen gebruik van Custom CSS en vanwege m'n abo heb ik ook geen add-blocker nodig op T.Netcrisp schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 08:44:
@Will_M ik heb een paar pixels aan de breedte toegevoegd, helpt dat?
@crisp & @Marvellanius Alsnog even kunnen kijken: Het werkt weer zoals verwacht
Toppie!!
[ Voor 10% gewijzigd door Will_M op 18-12-2020 11:52 ]
Pagina: 1
/f/image/sS9Kw5n9Wd7vfwd6M3OLUUV6.png?f=fotoalbum_medium)
/f/image/OCX5NUJO7x2vZ2mjHhMEPbf1.png?f=fotoalbum_medium)