Toon posts:

Alcatel Speedtouch ppp en pppt

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is het normaal dat je na de bekende tweak ppp kan instellen maar ook nog steeds pppt?
Of is er hier iets fout gegaan? Ik kan nog steed op internet via de VPC van Win2k...

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

Over wat voor tweak gaat het hier? Welk modem precies? Het adsl modem? Ben wel benieuwd :P

• raw meat
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

raw meat

8 bit rules..For me to POOP on

het is zeer geil(als het werkt), ik ben net klaar ben tweaken van dat ding!
En wat er mis kon gaan ging mis maar het is gelukt (thanx to ]NTT[ he he he), Ja Newbie klachtjes he! ;)

Oh ja joh!!!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan bij die pptp niet verwijderen in het phonebook... Iemand id-en? Ik kan die MXS-entry niet aanmaken...

• raw meat
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

raw meat

8 bit rules..For me to POOP on

Had ik ook dan ben je nog online denk ik

Oh ja joh!!!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik offline ga dan kom ik het modem niet in... Schijtziek wor je daarvan. Zal wel Windows probleem zijn...

Verwijderd

Betreft het hier het USB-modem of het ethernet-modem? Of kan het met beide?

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij met ieder SpeedTouch Home...

• BlaTieBla
  • Laatst online: 16:22

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Mijn ethernet/ISDN alcatel doos al diverse malen geupgraded en gedowngraded. Helemaal niets aan het handje.

Ben nog steeds aan het proberen om dat 10.0.0.x adres weg te krijgen. 'k wil intern namelijk op 192.168.1.x draaien.
Iemand hier misschien nog een suggestie voor???
(het standaard verhaal van IP adres(sen) aanpassen in het alcatel app lijkt niet te werken :'( )

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Verwijderd

Topicstarter
Hoe dan ook ik krijg die pptp niet weg of ik nou on- of off-line ben (maakt geen r**t uit). Bij mij stond er 8704 in het adsl-modem
eerst heb ik dat veranderd in 8706, daarna gebrobeerd met 8606 en ik krijg op beide manieren pptp niet verwijderd wel kan ik nu bij de ppp instellingen. Vaag dus... Of ben ik gewoon m'n netwerk instellingen op een rare manier aan het doen? Sinds kort gebruik ik namelijk win2k op mijn laptop...

• jurjen13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07 14:36
[newbie-mode]
Houdt die upgrade in dat ik mijn modem gewoon op mijn hub kan klussen en geen router meer nodig heb? [/newbie-mode]

Verwijderd

Topicstarter
Met deze tweak kun je je Alcatel SpeedTouch Home zelf als router gebruiken. Je kunt dan instellingen aan het modem doen die voorheen niet konden...

• Yepaap
  • Laatst online: 04-09-2025
Op woensdag 15 augustus 2001 12:09 schreef BlaTieBla het volgende:

Ben nog steeds aan het proberen om dat 10.0.0.x adres weg te krijgen. 'k wil intern namelijk op 192.168.1.x draaien.
werken :'( )
Waarom wil je percee 192.168.1.x gebruiken ? proxy ?

Verwijderd

[topic=192381]

voor alle duidelijkheid

Verwijderd

Op woensdag 15 augustus 2001 13:28 schreef Hwg het volgende:
Hoe dan ook ik krijg die pptp niet weg of ik nou on- of off-line ben (maakt geen r**t uit). Bij mij stond er 8704 in het adsl-modem
eerst heb ik dat veranderd in 8706, daarna gebrobeerd met 8606 en ik krijg op beide manieren pptp niet verwijderd wel kan ik nu bij de ppp instellingen. Vaag dus... Of ben ik gewoon m'n netwerk instellingen op een rare manier aan het doen? Sinds kort gebruik ik namelijk win2k op mijn laptop...
heb exact hetzelfde probleem ik denk dat de poort nog aktief
is en je hem daarom niet kunt verwijderen
ook mijn modem kan ik niet op PPP configureren

Verwijderd

Op woensdag 15 augustus 2001 12:09 schreef BlaTieBla het volgende:
Mijn ethernet/ISDN alcatel doos al diverse malen geupgraded en gedowngraded. Helemaal niets aan het handje.

Iemand hier misschien nog een suggestie voor???
(het standaard verhaal van IP adres(sen) aanpassen in het alcatel app lijkt niet te werken :'( )
Ben ook bezig mijn ethernet/isdn alcatel doos te verbouwen
het lukt me niet alle pptp entries weg te krijgen ..de bovenste met ip adres (de actieve) 150.0.0.138 krijg ik niet weg (gedeleet) en bij PPP kan ik geen nieuwe invoeren
vrgr keeees

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

* Kaj. denkt dat dit beter in I&T thuishoort
HA-> I&T

Verwijderd

Op zaterdag 18 augustus 2001 14:44 schreef Kaj. het volgende:
* Kaj. denkt dat dit beter in I&T thuishoort
HA-> I&T