CD Projekt kritiek nu Taiwanese horrorgame niet uitkomt

Pagina: 1
Acties:

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-10 18:54
nieuws: CD Projekt krijgt kritiek nu Taiwanese horrorgame toch niet op GOG ui...
Officieel heeft CD Projekt of GOG geen nadere toelichting gegeven op het schrappen van Devotion.
@Koekiemonsterr dit is nog steeds correct, maar GOG heeft wel bevestigd dat ze verder de kaken stijf op elkaar houden:
Thanks for reaching out on this - GOG released a statement on their social feeds this morning and that is our only official statement we are providing on this matter at this time.
Dit is van de Twitter-account van Mikhail Klimentov van de Washington Post. (zijn Twitter is ook gelinkt op washingtonpost.com)

Goed uitgebreid artikel btw. :)

[ Voor 1% gewijzigd door Mentalist op 17-12-2020 20:41 . Reden: de @ deed het niet ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Thanks, ook voor het wijzen op die opmerking van Klimentov op Twitter. Die had ik tijdens het schrijven niet opgemerkt. Voegt ook weer niet enorm veel toe, dat bericht lezende, al is het ergens ook wel weer veelzeggend.

Soms is dat overigens ook wel een tikkie lastig, om er zeker van te zijn dat je alle actuele communicatie vanuit de betrokken bedrijven hebt gezien, mede omdat ze soms via meerdere kanalen en meerdere personen communiceren. Zoals ook hier.

[ Voor 3% gewijzigd door Koekiemonsterr op 17-12-2020 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-10 18:54
@Koekiemonsterr Mocht je het gemist hebben: https://twitter.com/redca...tatus/1339489008641056769, de ontwikkelaar lijkt er vrede mee te hebben.

[ Voor 32% gewijzigd door Mentalist op 18-12-2020 01:48 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®