Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral csgo 1080p 144 hz gamen. Maar sta open voor toch nieuwe games te testen of redelijke kwaliteit.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik had ongeveer gedacht aan 1700 +/-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn ssd is nu 250 gb dus niet zeker of deze moet vervangen worden, ik veronderstel van wel sinds dat niet meer zo veel is. Mijn harde schijf neem ik zeker mee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles buiten harde schijf
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alles zolang het goed cooled
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
niet te warm, niet te luid, lekkere fps
Ga je overklokken?
Ik OC nooit
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil eigelijk het meeste uit men geld halen. Ik zat zelf te denken aan een asus tuf 3070 en een ryzen 5 5600x. Maar ik laat dit over aan de mensen met veel kennis!
Bedankt alvast!
Groetjes
Vooral csgo 1080p 144 hz gamen. Maar sta open voor toch nieuwe games te testen of redelijke kwaliteit.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik had ongeveer gedacht aan 1700 +/-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn ssd is nu 250 gb dus niet zeker of deze moet vervangen worden, ik veronderstel van wel sinds dat niet meer zo veel is. Mijn harde schijf neem ik zeker mee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles buiten harde schijf
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alles zolang het goed cooled
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
niet te warm, niet te luid, lekkere fps
Ga je overklokken?
Ik OC nooit
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil eigelijk het meeste uit men geld halen. Ik zat zelf te denken aan een asus tuf 3070 en een ryzen 5 5600x. Maar ik laat dit over aan de mensen met veel kennis!
Bedankt alvast!
Groetjes