Hallo,
ik ben Alex en 15 jaar, ik fotografeer ongeveer 2.5 jaar en ben opzoek naar een upgrade.
Momenteele gear:
canon eos 2000d
canon 18-55mm 3.5-5.6
Upgrade:
Ik ben op zoek naar een upgrade waarbij ik 200-300 euro investeer,
ofwel koop ik een nieuwe lens:
het is ook mogelijk om mijn kitlens te verkopen, dan komt er nog 100euro bij het budget
bv. 50mm 1.8, of bv een 35mm of een sigma 17-50 f2.8
voorstellen welkom
ofwel verkoop ik mijn camera en lens en stap ik over naar een nieuwe camera en lens. (dit mag 2e hands zijn). Dan kijken we naar een kit van 500-600 euro. mischien kan daar max nog 100 bij komen.
Ik denk hierbij bijvoorbeeld aan:
canon m50, sony a6000 canon 5d mark 2
+een goede budget lens.
ofwel een helemaal andere upgrade zoals bv. flash
Ik denk niet dat ik momenteel een tripod nodig heb want ik denk niet dat ik dit superveel zal gebruiken in mijn fotografie. Een goede pc is ook al in orde en software heb ik ook al.
extra info:
Ik trek gezinsfoto's, vakantiefoto's, portretten, straat en stillevens.
Welke upgrade maak ik best? Wat zou jij doen in mijn scenario?
Alvast bedankt!
ik ben Alex en 15 jaar, ik fotografeer ongeveer 2.5 jaar en ben opzoek naar een upgrade.
Momenteele gear:
canon eos 2000d
canon 18-55mm 3.5-5.6
Upgrade:
Ik ben op zoek naar een upgrade waarbij ik 200-300 euro investeer,
ofwel koop ik een nieuwe lens:
het is ook mogelijk om mijn kitlens te verkopen, dan komt er nog 100euro bij het budget
bv. 50mm 1.8, of bv een 35mm of een sigma 17-50 f2.8
voorstellen welkom
ofwel verkoop ik mijn camera en lens en stap ik over naar een nieuwe camera en lens. (dit mag 2e hands zijn). Dan kijken we naar een kit van 500-600 euro. mischien kan daar max nog 100 bij komen.
Ik denk hierbij bijvoorbeeld aan:
canon m50, sony a6000 canon 5d mark 2
+een goede budget lens.
ofwel een helemaal andere upgrade zoals bv. flash
Ik denk niet dat ik momenteel een tripod nodig heb want ik denk niet dat ik dit superveel zal gebruiken in mijn fotografie. Een goede pc is ook al in orde en software heb ik ook al.
extra info:
Ik trek gezinsfoto's, vakantiefoto's, portretten, straat en stillevens.
Welke upgrade maak ik best? Wat zou jij doen in mijn scenario?
Alvast bedankt!