Vraag

• Marviny
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
Een maandje geleden heb Ik de beta van COD Cold War gespeeld (op mijn pc) dat liep soepel en ik had geen problemen met de game. Nu wil Ik de game kopen omdat er nu een aanbieding is.

Maar toen ik Call of Duty Warzone vandaag startte kreeg ik een waarschuwing (bekijk foto)
Terwijl Warzone het eerder bij mij wel werkte. Nu wil ik nog geen Call of duty Cold War kopen omdat ik bang ben dat ik het zelfde probleem krijg.

Wat kan ik hiertegen doen?

Mijn specs:
- intel I7
-AMD radeon RX570
-RAM: 8gbAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YQzNPnr0rvmI4ip8Bm_n2BaGqQM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2Znbfq0Nbh3NjLRzFDtNg9wa.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

De melding is dat je te weinig RAM geheugen hebt., Dus: meer geheugen kopen?

Check de vereisten van het spel en check dan of je er aan voldoet. En weet dat de minimum-eisen meestal ook de minimum-performance opleveren.

Misschien goed om alsnog "Wat ik al gevonden of geprobeerd heb ..." in te vullen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Marviny
@F_J_K ja dat begrijp ik, ik vind het alleen raar dat het spel het een maandje geleden wel werkte maar nu niet meer

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ah zo :P

Best kans dat je systeem meer geheugen gebruikt voor andere zaken, zodat er minder overblijft voor het spel. Of er is na een update iets meer geheugen nodig.

Als je op het randje zit van de specs zou ik het er niet op wagen. Maar ik heb geen van beide games ooit geïnstalleerd dus heb daar geen specifiek zicht op.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:49
De melding die je ziet heeft de optie om alsnog te spelen. Werkt 'ie echt helemaal niet, of heb je niet op 'Ja' geklikt?

The devil is in the details.

• Marviny
@Hahn dat ben ik vergeten te melden, de game start op maar zodra de game begint te laden loopt mijn hele computer vast. Bedankt voor je reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doutzen
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-05 10:15
heb sinds kort ook warzone op mn pc staan (ff warmdraaien nog, laatste shooter was UT :P)
ik draaide op i5 6400 // 8gb // 1060 3gb

settings moesten op laag/medium/off en dan nog had mn systeem moeite

heb n budget-upgrade gedaan, nu heb ik i3 10100 // 16 gb // 1060 3gb

alles loopt veel soepeler en heb diverse settings omhoog gezet, sommigen zelfs op 'high'

conclusie: (gebrek aan) ram doet veel voor deze game

(al zou ook de cpu extra power geven volgens: https://cpu.userbenchmark...Core-i3-10100F/3512vs4082 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-06 14:56
Ik weet niet welk moederbord je hebt, maar geheugen is niet heel duur opzich.

Dus koop een extra reepje erbij (wel zorgen dat je 2x8GB hebt dan) en probleem opgelost.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Pagina: 1