Ik zoek een?
Nieuwe monitor voor mijn desktop en laptop. Op dit moment twijfel ik tussen een 24 en 27 inch.
Wat is je budget?
200-300 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor een merk maar heb op dit 2 modellen van AOC gevonden.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn desktop is 8 jaar oud en heeft een 23inch FHD monitor. Voor mijn werk heb ik de Lenovo Yoga Slim 7.
Op dit moment heb ik de volgende 2 modellen op het oog:
AOC 24P2C Zwart
AOC 27P2C Zwart
Beide schermen zijn FHD en hebben een USB-C aansluiting voor zowel opladen en weergave van mijn laptop. Ook hebben ze een KVM switch waardoor ik mijn keyboard en muis kan gebruiken voor mijn desktop en laptop.
Mijn desktop gebruik ik prive voor emailen, surfen, videos bekijken en zo nu en dan een potje FIFA.
Mijn laptop is zakelijk voor emailen, surfen en presentaties.
Nu wil ik de 27inch scherm kopen maar ben bang dat de FHD resolutie, de pixels goed zichtbaar zijn op mijn desktop.
Zie graag jullie feedback en eventuele andere suggesties.
Nieuwe monitor voor mijn desktop en laptop. Op dit moment twijfel ik tussen een 24 en 27 inch.
Wat is je budget?
200-300 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor een merk maar heb op dit 2 modellen van AOC gevonden.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn desktop is 8 jaar oud en heeft een 23inch FHD monitor. Voor mijn werk heb ik de Lenovo Yoga Slim 7.
Op dit moment heb ik de volgende 2 modellen op het oog:
AOC 24P2C Zwart
AOC 27P2C Zwart
Beide schermen zijn FHD en hebben een USB-C aansluiting voor zowel opladen en weergave van mijn laptop. Ook hebben ze een KVM switch waardoor ik mijn keyboard en muis kan gebruiken voor mijn desktop en laptop.
Mijn desktop gebruik ik prive voor emailen, surfen, videos bekijken en zo nu en dan een potje FIFA.
Mijn laptop is zakelijk voor emailen, surfen en presentaties.
Nu wil ik de 27inch scherm kopen maar ben bang dat de FHD resolutie, de pixels goed zichtbaar zijn op mijn desktop.
Zie graag jullie feedback en eventuele andere suggesties.