Laptop met gebroken scherm projecteert niet meer via HDMI.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Yurchy
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 19-04-2022
Mijn vraag

Ik gebruik momenteel een laptop (Windows 10) met een gebroken lcd scherm gekoppeld met HDMI aan een losse monitor voor werk. Deze is zonder mijn weten een windows update gaan doen. Hierna vertikt deze het om te projecteren via mijn monitor en kan ik dus niet zien wat er op het scherm gebeurt en kan ik hem niet meer gebruiken.

https://streamable.com/4yblql - Dit is wat er gebeurt, excuses voor het engels. Heb het naar wat engelse vrienden gestuurd voor hulp.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Het betreft een hp laptop, serie en of model weet ik niet en staat er ook niet op.

Windows + p werkt niet. Ook niet FN + beelscherm knop.

Ben echt einde raad.

Alle reacties

• 8mile13
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-08-2023
Normaal gesproken hoef je verder geen instellingen te doen als je een laptop via HDMI aan monitor/TV aansluit. Als je toch tweede scherm instellingen hebt gebruikt dan zou daar het probleem kunnen liggen. Je kunt een andere laptop gebruiken en kijken hoe dat uitzien met tweede scherminstellingen uit. Je zou ook de harde schijf van de laptop met gebroken scherm even in een andere vergelijkbare laptop kunnen stoppen om te kijken hoe het met instellingen zit.

-Je kunt een scherm kopen en erin zetten. Dat kun je oa kopen op Marktplaats, Ebay en Aliexpress.

Je kijkt bij een vergelijkbaar HP model op Youtube hoe je het scherm eruit kunt halen. Er zijn allerlei filmpjes op YouTube daarover. Belangrijk is dat je op de achterkant scherm kan kijken en zicht hebt op scherm info zodat je weet wat je moet kopen. Je moet ook de maat checken..dus niet een te groot of te klein scherm kopen. Misschien dat het te duur is en je beter een nieuwe laptop kunt kopen...

• IThom
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 09-07 13:38
Windows + P indrukken voor projectie instellingen. dan 3x pijltje naar beneden en enter.
Dan wordt de instelling als het goed is naar "Alleen op 2e scherm projecteren" gezet.