Streamen op Philips 65OLED805

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Hanstr
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 05-12-2023
Wil films streamen op boven vermelde nieuwe TV, maar de data snelheid is me te laag. Films blijven te vaak hangen. Heb een 200Mb aansluiting bij KPN. Heb op mijn TV een Speedtester geïnstalleerd om de data snelheid te meten en kom niet hoger dan 45Mb. Ik heb ook geprobeerd de TV via een kabel met de Experia Box V10 te verbinden. Dat levert iets verbetering op, maar dan heb ik helaas een ander probleem, namelijk ik kan mijn VPN (Surfshark) niet gebruiken. Als ik met Surfsark een verbinding maak en de kabel is aangesloten, valt de verbinding naar de router weg. Is volgens Surfsark een bug in Android 9. Ik moet dus voorlopig een draadloze verbinding gebruiken en die is me te langzaam en niet altijd stabiel. Wat mag ik van deze TV verwachten?

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Wat wil je precies gaan streamen? Voor Netflix in 4K heb je bijvoorbeeld maar 25Mbps nodig. Op basis daarvan zou ik eerder proberen om je WiFi netwerk te verbeteren. Daar lijkt me meer het probleem in te zitten aangezien je al aangeeft dat deze niet stabiel is.

• Hanstr
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 05-12-2023
Dank, ik denk dat de WIFi niet het probleem is. De Experia box staat 2 meter van de TV vandaan.
Streamen wil ik bijvoorbeeld films van MUBI en via VPN enkele buitenlandse TV zenders.