Toon posts:

Rare UPC actie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gezocht maar niks gevonden, alvast

Ik kreeg laatste een brief van UPC.

Die vonden dat iedereen maar eens per automatische incasso moest gaan dokken

(waarschijnlijk omdat er meer mensen zijn dan ik alleen, die hun rekeningen soms niet dokken >:) )

dus gaan ze per ingang van volgende maand
1,65 rekenen als je per acceptgiro betaald

MAAAAR, de tv abonnementsgelden mag je kosteloos per acceptgiro blijven betalen.

Nu is het zo, dat zowel de TV als de I-net rekening in 1 acceptgiro staat, ofwel, ik betaal 1,65 meer, voor iets wat er dus eigenlijk helemaal niet is

meer mensen dit opgevallen??

tijd voor Ook dat nog? :) (again)

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:05

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Voel ik daar irritatie opkomen? :)

UPC moet nu echt es oprotten..en ons niet meer lastig vallen..en hun service omhoog schroeven..

Zo dit moest er effe uit...verder ben ik hele aardige jongen :r :+

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Verwijderd

hmmz vind t wel een goede voor Ook dat nog :+
maar belachelijk is het idd wel.. ze moeten wat he om die andere betalers die niet betalen tegen te gaan :+

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Ach ja, ze slaan tegenwoordig geld uit waar ze het uit kunnen slaan... ;( Erg triest, maarja aangezien ik geen zin heb om die 1.65 te betalen wordt het tegenwoordig automatisch er af geschreven, kan der eigenlijk niet meer zitten. :) Zolang internet het maar blijft doen zoals het het nu doet :D

Verwijderd

Ik heb zoveel problemen gehad elke keer met die rekeningen van upc, zeker als jij upc wilt wilt opzeggen, dan die 1, 65 nag altijd goedkoper is dan uren te bellen.

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 21:11

CmdrKeen

Krentenboltosti

Gewoon elke maand handmatig overmaken. Je betaalt, dus kunnen ze je niks maken. Ze kunnen je niet dwingen om op een bepaalde manier te betalen.

Bloed, zweet & koffie

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op maandag 13 augustus 2001 11:01 schreef Vilenin het volgende:
Gewoon elke maand handmatig overmaken. Je betaalt, dus kunnen ze je niks maken. Ze kunnen je niet dwingen om op een bepaalde manier te betalen.
Tenzij het in de algemene voorwaarde staat.
Pagina: 1