Hoi allemaal, ik heb hier een stuk of 4 oudere pcs in huis en ik wil/hoop zonder al te hoge kosten hier een leuk klein gaming pc voor mijn jongste van te maken. Ik zeg klein want er staat al een grote desktop in de huiskamer en ik zou t liefst iets achter een scherm ophangen, maar dat lijkt me geen realistische wens gezien alle big en midi towers die op zolder staan
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Roblox, minecraft en ik kan me voorstellen dat ie wat oudere games met hoge framerate wilt spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou t zelf in elkaar kunnen schroeven. Eventueel tweedehands videokaart, maar weet niet goed wat. zou zeggen max 200 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een aantal fotos gemaakt. En ik mis van deze kast een pootje en een wand. Zouden deze los te krijgen zijn
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Draadloos internet.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoe stiller hoe beter
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?[i]
ik zou willen weten of t moederbord en cpu een beetje bruikbaar zijn of dat ik beter iets anders kan doen.:strip_exif()/f/image/BpV8YDQ8iQLjpqsxbXduazyY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mVTzxpGMmH6o5tavoXkkk3K8.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Roblox, minecraft en ik kan me voorstellen dat ie wat oudere games met hoge framerate wilt spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou t zelf in elkaar kunnen schroeven. Eventueel tweedehands videokaart, maar weet niet goed wat. zou zeggen max 200 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een aantal fotos gemaakt. En ik mis van deze kast een pootje en een wand. Zouden deze los te krijgen zijn
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Draadloos internet.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoe stiller hoe beter
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?[i]
ik zou willen weten of t moederbord en cpu een beetje bruikbaar zijn of dat ik beter iets anders kan doen.
:strip_exif()/f/image/BpV8YDQ8iQLjpqsxbXduazyY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mVTzxpGMmH6o5tavoXkkk3K8.jpg?f=fotoalbum_large)