Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, nieuwe games Cyberpunk2077 en andere AAA games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zat te denken aan 1600/1700 euro meer of minder kan altijd.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enige wat ik meeneem is een Samsung 970 EVO Plus NVME SSD 1TB. Randapparatuur is allemaal al compleet denk aan Muis/toetsenbord monitoren etc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles behalve dus een SSD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik denk voorkeur te hebben voor Intel/Nvidia omdat mijn oude PC dit ook heeft en mij nooit in de steek heeft gelaten. Ook lijkt RTX mij leuk om te hebben
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Veel RGB, En een "Futureproof systeem" Liefst een Case met window
Ga je overklokken?
Denk t niet
Wat verwacht je van ons?
Advies / Tips op mijn gevonden systeem. Past alles met elkaar zijn er dingen die ik kan aanpassen om het nog beter te maken? Waterkoeling of toch een RGB Luchtkoeler? Past in deze build elke 3070? Ivm voorraad zou ik elke 3070 kunnen bestellen en past het dan in deze build?
Gamen, nieuwe games Cyberpunk2077 en andere AAA games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zat te denken aan 1600/1700 euro meer of minder kan altijd.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enige wat ik meeneem is een Samsung 970 EVO Plus NVME SSD 1TB. Randapparatuur is allemaal al compleet denk aan Muis/toetsenbord monitoren etc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles behalve dus een SSD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik denk voorkeur te hebben voor Intel/Nvidia omdat mijn oude PC dit ook heeft en mij nooit in de steek heeft gelaten. Ook lijkt RTX mij leuk om te hebben
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Veel RGB, En een "Futureproof systeem" Liefst een Case met window
Ga je overklokken?
Denk t niet
Wat verwacht je van ons?
Advies / Tips op mijn gevonden systeem. Past alles met elkaar zijn er dingen die ik kan aanpassen om het nog beter te maken? Waterkoeling of toch een RGB Luchtkoeler? Past in deze build elke 3070? Ivm voorraad zou ik elke 3070 kunnen bestellen en past het dan in deze build?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-10700KF Boxed | € 357,78 | € 357,78 |
| 1 | Moederborden | Asus Prime Z490-A | € 189,90 | € 189,90 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 3070 Gaming OC 8G | € 664,90 | € 664,90 |
| 1 | Behuizingen | Sharkoon TG5 Pro RGB | € 80,99 | € 80,99 |
| 1 | Waterkoeling | Cooler Master MasterLiquid ML360R RGB | € 109,90 | € 109,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z RGB F4-3200C16D-16GTZR | € 90,75 | € 90,75 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750 (2019) | € 119,- | € 119,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.613,22 | ||