Vraag
Alle reacties
Er is een relatie tussen het aantal browser processen en het aantal windows wat je open hebt staan
En als je van de overige processen af wilt, zou ik die crapware als Avanced SystemCare en FreeFixer er af gooien
En als je van de overige processen af wilt, zou ik die crapware als Avanced SystemCare en FreeFixer er af gooien
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Niet alleen zichtbare dingen krijgen een proces in met chromium. (opera is ook chromium)
:fill(white):strip_exif()/f/image/tgcO26VKWaX27daDYs8kg7iN.png?f=user_large)
Controleer het zelf maar.
:fill(white):strip_exif()/f/image/tgcO26VKWaX27daDYs8kg7iN.png?f=user_large)
Controleer het zelf maar.
- Die CPU in je laptop is niet grandioos snel maar die kun je ook niet direct vervangen. Het is één van de grootste bottlenecks die ik op basis van de screenshot zo zie.
- Geen idee of je al een SSD in de laptop hebt zitten, zo niet: dat is een zinvolle upgrade.
- Welke build van Windows 10 draai je nu? (Commando winver vertelt je dat)
- Gooi eens wat meuk van de PC af, ik zie wat "vage software" op je bureaublad. Wondershare, Game Booster, Popcorn Time, Freefixer?
- 360 Antivirus scanner, is Windows Defender niet genoeg?
- Opera? Ieder zijn voorkeur maar Edge is tegenwoordig ook Chromium Based en draait best soepel in Windows
- Extension voor Adobe Acrobat? Er zit al een standaard PDF printer in Windows en Chromium browsers kunnen standaard al afdrukken naar PDF
- Less is more, zeg ik altijd maar. Hoe minder bloatware, des te soepeler dingen vaak draaien. Wat er niet aankomt, hoeft er ook niet af
[ Voor 16% gewijzigd door akimosan op 17-12-2020 23:04 ]
Pagina: 1