Allen,
Een paar weken terug heb ik een zitzak besteld op *knip*. Levertijd 1-2 weken. Nadat de 2 weken om waren, heb ik een mail gestuurd met de vraag naar de status van mijn bestelling.
Hierop is volgend antwoord terug gekomen:
Kan hier iemand bevestigen dat dit inderdaad een maatregel is in Nederland?
En is er toevallig iemand die al ervaring heeft met deze webshop?
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Op de website van DHL heb ik wel iets gevonden over pakketten van 40x40x40 maar dit geldt enkel voor Griekenland.
Op het eerste zicht lijkt de webshop wel legit: "Thuiswinkel Waarborg Certificaat" + positieve beoordelingen.
Maar ik ben wat argwanend geworden nadat ik tussen de vele positieve beoordelingen ook wel wat negatieve vind over oa de levertijd: *knip*
Alvast bedankt!
Een paar weken terug heb ik een zitzak besteld op *knip*. Levertijd 1-2 weken. Nadat de 2 weken om waren, heb ik een mail gestuurd met de vraag naar de status van mijn bestelling.
Hierop is volgend antwoord terug gekomen:
Mijn vraagquote: urlHartelijk dank voor jouw bestelling.
Het spijt ons te moeten melden dat we helaas jouw bestelling tijdelijk niet naar België kunnen versturen wegens de corona maatregelen. Alle pakketten groter dan 40x40x40 worden niet meer bezorgd, helaas geldt dit ook voor jouw bestelling.
Naar verwachting mogen we in januari weer grote pakketten naar België verzenden, kun je tot januari wachten?
Kan hier iemand bevestigen dat dit inderdaad een maatregel is in Nederland?
En is er toevallig iemand die al ervaring heeft met deze webshop?
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Op de website van DHL heb ik wel iets gevonden over pakketten van 40x40x40 maar dit geldt enkel voor Griekenland.
Op het eerste zicht lijkt de webshop wel legit: "Thuiswinkel Waarborg Certificaat" + positieve beoordelingen.
Maar ik ben wat argwanend geworden nadat ik tussen de vele positieve beoordelingen ook wel wat negatieve vind over oa de levertijd: *knip*
Alvast bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door Perkouw op 17-12-2020 08:21 ]