Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze setup zal vooral voor games gebruikt worden, zoals GTA V, Warzone en League of legends. Daarnaast werk ik als data scientist en zou ik graag genoeg RAM en CPU kracht hebben om algoritmes soepel te laten runnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Qua kosten zit ik aan max 1100 te denken excl Windows, beeldschermen, toetsenbord en muis.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al keyboard, muis en 1 scherm. Moet nog onderzoek doen naar een 2de scherm.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik dacht zelf aan minimaal 16GB ram, misschien 32 en een goede GPU voor de games.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor merken, heb gehoord dat qua CPU de Ryzen serie een goede prijs kwaliteits verhouding heeft, maar deze is tegenwoordig wat duurder.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een laag geluidsniveau zou ik waarderen, dus dat qua koeling zou fijn zijn.
Ga je overklokken?
Nee, ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou een simpele case willen hebben die er strak uitziet op mijn bureau. Ook heb ik het oog op de toekomst en zou ik het fijn vinden als ik individuele onderdelen zou kunnen upgraden. Ik ben een beginner en dit is een van de eerste opzetjes die ik maak. Dus alle feedback/documentatie/videos zijn welkom!
Deze setup zal vooral voor games gebruikt worden, zoals GTA V, Warzone en League of legends. Daarnaast werk ik als data scientist en zou ik graag genoeg RAM en CPU kracht hebben om algoritmes soepel te laten runnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Qua kosten zit ik aan max 1100 te denken excl Windows, beeldschermen, toetsenbord en muis.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al keyboard, muis en 1 scherm. Moet nog onderzoek doen naar een 2de scherm.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik dacht zelf aan minimaal 16GB ram, misschien 32 en een goede GPU voor de games.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor merken, heb gehoord dat qua CPU de Ryzen serie een goede prijs kwaliteits verhouding heeft, maar deze is tegenwoordig wat duurder.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een laag geluidsniveau zou ik waarderen, dus dat qua koeling zou fijn zijn.
Ga je overklokken?
Nee, ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou een simpele case willen hebben die er strak uitziet op mijn bureau. Ook heb ik het oog op de toekomst en zou ik het fijn vinden als ik individuele onderdelen zou kunnen upgraden. Ik ben een beginner en dit is een van de eerste opzetjes die ik maak. Dus alle feedback/documentatie/videos zijn welkom!
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-10400F Boxed | € 152,05 | € 152,05 |
1 | Moederborden | ASRock B460M Pro4 | € 99,90 | € 99,90 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2060 Windforce OC 6G | € 321,51 | € 321,51 |
1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart/Wit | € 69,97 | € 69,97 |
1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 31,- | € 31,- |
1 | Geheugen intern | Kingston HyperX Predator HX426C13PB3K2/16 | € 71,75 | € 71,75 |
1 | Voedingen | Corsair TX550M V2 | € 70,53 | € 70,53 |
1 | Solid state drives | Kingston A400 2,5" 960GB | € 72,72 | € 72,72 |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 101,75 | € 101,75 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 991,18 |