Goedenavond,
Mijn desktop is er vandaag mee opgehouden. Start niet meer op, ik vermoed een probleem met het moederbord? Ik ga sowieso informeren of dit nog te repareren is, maar aangezien de desktop 5,5 jaar oud is wil ik sowieso kijken naar een andere. (en deze dan eventueel gebruiken op een andere werkplek)
De huidige desktop die ik heb (of eigenlijk had) is:
AMD® A10 6800K 2.0TB SSHD! 16GB AMD® Radeon HD8670D USB 3.0 & HDMI
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Foto's en video's bewerken
Wat mag het systeem gaan kosten?
budget ca. € 800,00
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja gaat alleen om de desktop (monitoren (2), toetsenbord en muis heb ik al)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Snelle stabiele pc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor merk. Mijn oog is gevallen op deze, hoor graag de mening van kenners https://www.coolblue.nl/p...-aspire-tc-895-i7510.html
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
moeten 2 monitoren aan gekoppeld kunnen worden, maar volgens mij is dat bijna overal mogelijk.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag advies willen wat een kenner zou aanbevelen en of die ik noemde niet te duur is. Heb daar een stuk minder opslagcapaciteit dan wat ik nu heb
Mijn desktop is er vandaag mee opgehouden. Start niet meer op, ik vermoed een probleem met het moederbord? Ik ga sowieso informeren of dit nog te repareren is, maar aangezien de desktop 5,5 jaar oud is wil ik sowieso kijken naar een andere. (en deze dan eventueel gebruiken op een andere werkplek)
De huidige desktop die ik heb (of eigenlijk had) is:
AMD® A10 6800K 2.0TB SSHD! 16GB AMD® Radeon HD8670D USB 3.0 & HDMI
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Foto's en video's bewerken
Wat mag het systeem gaan kosten?
budget ca. € 800,00
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja gaat alleen om de desktop (monitoren (2), toetsenbord en muis heb ik al)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Snelle stabiele pc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor merk. Mijn oog is gevallen op deze, hoor graag de mening van kenners https://www.coolblue.nl/p...-aspire-tc-895-i7510.html
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
moeten 2 monitoren aan gekoppeld kunnen worden, maar volgens mij is dat bijna overal mogelijk.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag advies willen wat een kenner zou aanbevelen en of die ik noemde niet te duur is. Heb daar een stuk minder opslagcapaciteit dan wat ik nu heb