Ik zit nu in het proces van alles van papier naar digitaal te verplaatsen. Ik heb een administratief kantoor met een heel archief vol documenten die ingescand moeten worden. Het zou erg handig zijn als ik daarbij een scanner heb die een stapel papier kan inscannen naar de bijbehorende map op de server.
Mijn vraag:
Zijn er scanners waarmee je op de scanner zelf naar een specifieke map op een computer/server kunt scannen? De meeste scanners lijken alleen de optie te hebben naar een specifieke computer te scannen of vooraf ingestelde mappen.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Ik gebruik een server met windows server.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Een hp flow 8500 fn1 zou de gewenste functionaliteit kunnen hebben, maar deze is aan de prijzige kant en ik ben dus ook niet zeker of het daadwerkelijk werkt.
Andere suggesties zijn altijd welkom!
Bij voorbaat dank!
Mijn vraag:
Zijn er scanners waarmee je op de scanner zelf naar een specifieke map op een computer/server kunt scannen? De meeste scanners lijken alleen de optie te hebben naar een specifieke computer te scannen of vooraf ingestelde mappen.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Ik gebruik een server met windows server.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Een hp flow 8500 fn1 zou de gewenste functionaliteit kunnen hebben, maar deze is aan de prijzige kant en ik ben dus ook niet zeker of het daadwerkelijk werkt.
Andere suggesties zijn altijd welkom!
Bij voorbaat dank!