Vraag

• Craain
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 09-06 08:27
Is deze telefoon voorzien van Led lampjes?
...

Ik kan de specificaties niet vinden of deze telefoon voorzien is van led lampjes
...

Ik moet eerst weten of deze voorzien is van led lampjes (notificaties). Dit omdat mijn goede vriendin doof is is led lampjes wel handig voor haar. Als deze telefoon voorzien is van led lampjes dat overweegt zij deze telefoon te kopen.
...

Dank alvast.

Beste antwoord (via Craain op 17-12-2020 18:54)

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:13
De A41 heeft geen notificatie led.

Maar wel always on display waarbij notificaties getoond worden op het display als deze uitstaat. Ook kun je de flitser van de camera laten knipperen bij een inkomend bericht.

Verder zijn er apps die een notificatie lichtje kunnen nabootsen op het display.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:13
De A41 heeft geen notificatie led.

Maar wel always on display waarbij notificaties getoond worden op het display als deze uitstaat. Ook kun je de flitser van de camera laten knipperen bij een inkomend bericht.

Verder zijn er apps die een notificatie lichtje kunnen nabootsen op het display.

• Craain
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 09-06 08:27
Garret, dank je wel!

Nog een vraag, ik kan de specs van de telefooons niet zien of ze voorzien zijn van een led notificaties.

Weet je misschien een hele goede telefoon van rond 200 euro die wel over led notificaties beschikt?

[ Voor 90% gewijzigd door Craain op 16-12-2020 19:38 ]