Goedenavond,
Ik heb thuis wandcontactdozen van Jung AS500. Nu heb ik er twee vervangen door een variant van Jung AS500 lijn met een usb aansluiting, zie foto. Mij was verteld dat je simpelweg de bedrading aansluit en het dan moet werken. Helaas werkt het niet, er staat überhaupt geen stroom op. Ik heb twee van drie wandcontactdozen vervangen en de twee nieuwe hebben geen stroom. De oude heeft wel gewoon stroom.
Heeft iemand tips wat ik kan doen om er stroom op te krijgen of wat ik eventueel verkeerd heb gedaan?
:strip_exif()/f/image/MUIuTBmXPduHmLnBH4XMbpFd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QQhUcrpJvAPQ3K0ERNFjK22e.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tOj8hmtxwD1yQkVVuuvhsrqZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb thuis wandcontactdozen van Jung AS500. Nu heb ik er twee vervangen door een variant van Jung AS500 lijn met een usb aansluiting, zie foto. Mij was verteld dat je simpelweg de bedrading aansluit en het dan moet werken. Helaas werkt het niet, er staat überhaupt geen stroom op. Ik heb twee van drie wandcontactdozen vervangen en de twee nieuwe hebben geen stroom. De oude heeft wel gewoon stroom.
Heeft iemand tips wat ik kan doen om er stroom op te krijgen of wat ik eventueel verkeerd heb gedaan?
:strip_exif()/f/image/MUIuTBmXPduHmLnBH4XMbpFd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QQhUcrpJvAPQ3K0ERNFjK22e.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tOj8hmtxwD1yQkVVuuvhsrqZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RXIcvLZIQ6vUyqGbsFV8uYHh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3dVezn6k5j4rr1oePGWStEmh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/o3r1Xnr5f7cCpN6U6j7G0iwo.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VkQRdPVqX8I1zzZkAt0GLoWE.jpg?f=fotoalbum_large)