met papier mache kun je alles maken!!
Verwijderd
Doe eens
Kijk vervolgens met "locale" of hij op nergens op staat.
Probeer anders eens
code:
1
| unset LC_ALL |
Kijk vervolgens met "locale" of hij op nergens op staat.
Probeer anders eens
code:
1
| export LC_ALL="\"POSIX\"" |
[nog-meer-offtopic]Op zondag 12 augustus 2001 23:22 schreef pc-reactive het volgende:
offtopic:
Bevalt dat kylix wat? (als je het nou opgestart krijgt)
Wat is kylix?
[/nog-meer-offtopic]
"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."
Ik las een artikel over kylix in pc-activeOp zondag 12 augustus 2001 23:31 schreef bras het volgende:
delphi voor linux
http://www.borland.com/kylix/
Kylix is echt goed. Het is meer dan Delphi voor Linux. Het is een cross-platform-versie van Delphi. Een volledige IDE voor zowel Linux als Windows. En het schijnt nagenoeg (bijna alle libraries zijn al geport) Delphi-compatible te zijn. Dus met geringe moeite kun je alle Delphi projecten zo porten naar Kylix, en dus naar Linux.
Ik heb het ook, en heb er ff mee gespeeld. Het ziet er goed uit, maar iets echt nuttigs heb ik er nog niet mee gemaakt...
HINT: Je kunt het nu gratis downloaden van de borland site mits je d'r alleen GPL-software mee maakt.
Ik heb het ook, en heb er ff mee gespeeld. Het ziet er goed uit, maar iets echt nuttigs heb ik er nog niet mee gemaakt...
HINT: Je kunt het nu gratis downloaden van de borland site mits je d'r alleen GPL-software mee maakt.
Verwijderd
/me wilde er als hij er na komende week tijd voor heeft, ook eens naar gaan kijken.
Vooral het feit, dat het cross-platform is, is wel heel erg
Vooral het feit, dat het cross-platform is, is wel heel erg
Ja idd, ik heb het ook... alleen de IDE is Wine (wel jammer, maar ja), binaries e.d. zijn uiteraard wel native. Het werkt echt goed. Ik heb echter geen flauw idee wanneer deze foutmelding voor kan komen... of eigenlijk: waarom kylix hier over valt.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
't is alleen wel jammer dat je met de Open Edition zo weinig kan .. geen apache modules, geen database programma's.
Ik ben een paar maanden geleden op een officiele Kylix presentatie van Borland geweest. Juist die twee dingen zagen er bijzonder mooi uit. Okay, ik snap ook wel dat ze bij Borland geld moeten verdienen, maar 't blijft jammer ...
Ik ben een paar maanden geleden op een officiele Kylix presentatie van Borland geweest. Juist die twee dingen zagen er bijzonder mooi uit. Okay, ik snap ook wel dat ze bij Borland geld moeten verdienen, maar 't blijft jammer ...
There are no stupid questions, but there are a lot of inquisitive idiots.
Kylix Server Developer
Accelerate your Linux® web application development with Kylix Server Developer edition, the RAD tool for Linux. Kylix Server Developer
$1,999.00
Kylix Desktop Developer
Accelerate your Linux® GUI development with Kylix Desktop Developer edition, the RAD tool for Linux. Kylix Desktop Developer - Limited Time Offer
$199.00
Accelerate your Linux® web application development with Kylix Server Developer edition, the RAD tool for Linux. Kylix Server Developer
$1,999.00
Kylix Desktop Developer
Accelerate your Linux® GUI development with Kylix Desktop Developer edition, the RAD tool for Linux. Kylix Desktop Developer - Limited Time Offer
$199.00
Ik heb LC_ALL ge-export naar "en_US"
en ging hij over naar engels, en nu werkt kylix goed
Binnekort zijn mijn Delphi programma;s ook voor Linux beschikbaar
Kylix = cool
en ging hij over naar engels, en nu werkt kylix goed
Binnekort zijn mijn Delphi programma;s ook voor Linux beschikbaar
Kylix = cool
met papier mache kun je alles maken!!
Werkt die Kylix ook in Slackware omdat bij requirments redhat suse en nog 1 staat ???
Ik kom regelamtig software voor linux tegen waar 2 of 3 distro's bij staan als minimaal vereiste maar tot nog toe draaide het bij mij op SuSE allemaal, dus. En vooral zoiets als Kylix zou wel op de meeste bekende distro's draaienOp maandag 13 augustus 2001 15:28 schreef zwik het volgende:
Werkt die Kylix ook in Slackware omdat bij requirments redhat suse en nog 1 staat ???
Ik heb nou ook Kylix geinstalleerd, maar nou krijg ik ook LC_ALL is set to POSIX
. Hoe verander ik dat ? Er staat niks op de website van Borland, alleen over errorcode 10.
Verwijderd
Ik dacht dat mijn post toch wel duidelijk genoeg was 
En als leeghaalen niet werkt, dan moet je i.p.v. POSIX dus en_US gebruiken bij de export.
Overigens mag je dit dus wel in je ~/.bash_profile opnemen, wil je het niet elke keer hoeven te zetten
En als leeghaalen niet werkt, dan moet je i.p.v. POSIX dus en_US gebruiken bij de export.
Overigens mag je dit dus wel in je ~/.bash_profile opnemen, wil je het niet elke keer hoeven te zetten
Ahja, het werkt nouOp maandag 13 augustus 2001 16:49 schreef nelske het volgende:
Ik dacht dat mijn post toch wel duidelijk genoeg was
"Generating font metrics" ofzo? Dat is een message van de IDE van Kylix (of eigenlijk: Wine). Dat kan best even duren...
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Als het dan toch even kan duren ga ik maar etenOp maandag 13 augustus 2001 17:11 schreef Jotti het volgende:
"Generating font metrics" ofzo? Dat is een message van de IDE van Kylix (of eigenlijk: Wine). Dat kan best even duren...
Verwijderd
zwik, dit is niet vervelend bedoeld hoor, maar ik denk dat jij er goed aan zal doen om draadjes waarin je post eens heel goed te lezen.
Ook op deze vraag staat het antwoord al in dit draadje.
Ook op deze vraag staat het antwoord al in dit draadje.
Sorry ik zal alles is goed gaan doorzoeken en lezen en zal gaan posten als ik het niet meer kan vinden enzo. Nogmaals sorry.
Verwijderd
Eeeeh, mafkees, je hoeft je niet te gaan verontschuldigen hoorOp maandag 13 augustus 2001 17:42 schreef zwik het volgende:
Sorry ik zal alles is goed gaan doorzoeken en lezen en zal gaan posten als ik het niet meer kan vinden enzo. Nogmaals sorry.
Toevallig stelde je gewoon 2 vragen die al beantwoord waren in het draadje en anders valt het draadje telkens in een zichzelf herhalende loop (deadlock
oleee, ik heb hem inmiddels draaien
. Wel mooi splash screen
. Na veel lezen en doen en proberen is het eindelijk om alle errors heen ze zigzaggen
. Ik ga nou ff fijn Delphie ehhhh Kylix doen
. Bedankt voor info enzo
. TIP: bezoek de nieuwsgroepen van borland
.
Pagina: 1