Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-06 15:37
Hoi,

Ik hoop dat dit de juiste locatie is maar ik ben al een tijdje op zoek om stop loss orders te plaatsen in Bitvavo op enkele coins. Nu lijkt het mij niet mogelijk op de website interface en heb ik ergens gelezen dat dit wel via de BitVavo API aanroep kan.

In de laatste versie staat ook hiervoor: V2.2.0 Changes:

Added stopLoss, stopLossLimit, takeProfit, takeProfitLimit order types.

Nu snap ik het hele gebruik van API aanroepen echter ben ik meer op zoek naar welke software kan hiervan gebruik maken. Misschien zoek ik met de verkeerde termen verkeerd maar ik kan niets anders vinden dan door mensen eigen geschreven scripts.

Iemand een suggestie waar ik verder kan kijken/leren om deze api te kunnen gebruiken bij mijn traden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
@rikoos Je kunt naar de geavanceerde versie van Bitvavo gaan op https://account.bitvavo.com/markets/BTC-EUR, daar kan je stop loss (stop limit) orders plaatsen. In de topicstart van dit topic kan je evt. aanvullende uitleg voor het plaatsen van dergelijke orders vinden.

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
Taro schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 20:08:
@rikoos Je kunt naar de geavanceerde versie van Bitvavo gaan op https://account.bitvavo.com/markets/BTC-EUR, daar kan je stop loss (stop limit) orders plaatsen. In de topicstart van dit topic kan je evt. aanvullende uitleg voor het plaatsen van dergelijke orders vinden.
Dankje voor de reactie, ik ben bekend met de Advanced optie en die gebruik ik echter kan je met API calls in scripting zelf zaken regelen. Helaas is het Bitvavo nu zo dat als je een stop limit hebt en deze getriggered is je niet automatisch een (goedkopere) koop order kan plaatsen. Ik las dat dmv scripting met api calls wel kan doen. Dus als het verkocht is dan bij 5% lager dan verkocht bedrag weer kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
rikoos schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:41:
[...]

Dankje voor de reactie, ik ben bekend met de Advanced optie en die gebruik ik echter kan je met API calls in scripting zelf zaken regelen. Helaas is het Bitvavo nu zo dat als je een stop limit hebt en deze getriggered is je niet automatisch een (goedkopere) koop order kan plaatsen. Ik las dat dmv scripting met api calls wel kan doen. Dus als het verkocht is dan bij 5% lager dan verkocht bedrag weer kopen
Klopt, naar mijn weten ondersteunt geen enkele exchange die optie standaard. Dan is inderdaad de enige optie dit via een API op te lossen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeph20
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 30-11-2024
Bij mijn weten werkt enkel Cryptohopper met de API van Bitvavo
Heb zelf ook al getwijfeld maar hoor van veel mensen dat ze amper winst hebben als ze cryptohopper kosten aftrekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
xeph20 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 05:39:
Heb zelf ook al getwijfeld maar hoor van veel mensen dat ze amper winst hebben als ze cryptohopper kosten aftrekken
Je hoort er idd heel weinig over daarom dacht ik misschien er eens wat dieper in duiken maar je kan ook echt bijna iets vinden erover.,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevaZ
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:05
xeph20 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 05:39:
Dat klop idd.

Kleine indicatie, bij een investering van 1k kan het systeem 50 euro per dag verdienen mits je de settings redelijk goed hebt staan en je in een bull markt bevind. Echter, zodra het neigt richting beer dan duurt het te lang om de gekochte orders weer met winst te verkopen dus de winst moet je uitsmeren over de dagen dat er weinig tot niet getrade wordt door het systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekserr
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
Zijn er mensen die het geautomatiseerd hebben via bitvavo? Ik ben hier best wel in geïnteresseerd en vroeg me ook al een tijdje af hoe het werkte. Wilde zelf iets schrijven in python maar dat is me nog niet gelukt. De 50 euro per dag kan ik niet zoveel mee, enig idee wat het procentueel is?

EDIT: nvm ik zie nu net het andere topic over automatisch traden :+

[ Voor 10% gewijzigd door Niekserr op 02-05-2021 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
Niekserr schreef op zondag 2 mei 2021 @ 11:51:
Zijn er mensen die het geautomatiseerd hebben via bitvavo? Ik ben hier best wel in geïnteresseerd en vroeg me ook al een tijdje af hoe het werkte. Wilde zelf iets schrijven in python maar dat is me nog niet gelukt. De 50 euro per dag kan ik niet zoveel mee, enig idee wat het procentueel is?

EDIT: nvm ik zie nu net het andere topic over automatisch traden :+
Welke topic is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruben90
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 25-08-2021
is het ook mogelijk in bitvavo om een stop loss en take profit order tegelijk in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
Nee dat was de reden waarom ik naar de API aan het kijken was/
Pagina: 1