Toon posts:

Fan vervangen van mijn voeding ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu en voeding die standaard komt in de HQ08 cases van Aopen. Die case ruled wel maar die voeding maakt veeel te veeeeel lawaai. Nu kan ik die domme fan in die voeding vervangen met eentje die minder geluid maakt ? Of gaat dat niet ? Iemand die dit al gedaan heeft en misschien zijn resultaten wil geven ?

Thanks !

Verwijderd

Nou moet ik helaas je een dingetje aanwijzen.
De search namelijk.
Hier is al heel veel over geweest.

En nu krijg ik weer commentaar dat ik naar de search verwijs.

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:22
Fan vervangen helpt; mits je er een goede voor in de plaats zet... Je kunt het allicht proberen, want de oude fan kan zo weer terug als het moet... (Kroonsteentjes hebben ze zelfs bij de supermarkt :) )

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

Je kunt je fan uit je voeding er gewoon uithalen + verwisselen voor een andere fan. Let er dan wel op dat de fan niet te langzaam is -> en het dus niet te warm gaat worden.

Verwijderd

het kan hoor
Heb de mijne ook gedaan.

is gewoon een 80mm fan.

Maar in de search vind je meer antwoorden

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-05 00:30

Chop2000

Vroem

Dit heb ik gister nog bij een vriend van mij gedaan zijn fan was dood in zijn voeding ff uit elkaar gehaald een coolermaster(80MM chassiss faN) ervoor in de plaats gezet(draadjes zaten vast op het printplaatje ,gewoon doorknippen :) ) en het stroomkabeltje van van die fan bij de bos bestaande draden uit de voeding geleid en em in het moederbord geplugh (a7v) stond bij die die connector PWR_FAN dus nu kan ie die ook meteen monitoren en het zaakje loop perfect

niks

Pagina: 1