Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik gebruik de pc voornamelijk voor tekenwerk en fotobewerking. Sketchup, Lay-out, V-Ray rendering en adobe photoshop
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1200 tot €1600
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
In 2014 een voormalig gamepc gekocht die ik nu gebruik voor bovenstaande acitiviteiten. Helaas trekt de videokaart en eigenlijk niets het niet meer haha. Ik wil de SDD en de HDD, geluidskaart, kast, voeding ventilatoren, dvd branders en cardreaders meenemen. Voor het gemak heb ik de relevante onderdelen in mijn wenstlijst gezet zodat die nieuwe samenstelling overzicht is.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit staat in mijn wenslijst
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb begrepen dat de AMD Ryzen 9 3900 en de GeForce RTX 2060 erg goed functioneren bij mijn gebruik. Ik laat me graag adviseren of ik dit goed heb bedacht en of het gekozen Asus moederbord en corsair werkgeheugen hierbij aansluiten en op elkaar passen.
Ga je overklokken?
Ik wil de pc zo orgineel en stabiel mogelijk houden
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten of wat ik heb uitgekozen past bij mijn activiteiten. Ik ben ook benieuwd of alle onderdelen wel bij elkaar passen en goed samenwerken. Als iemand adviseert iets te upgraden of downgraden hoor ik het ook graag.
Ik gebruik de pc voornamelijk voor tekenwerk en fotobewerking. Sketchup, Lay-out, V-Ray rendering en adobe photoshop
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1200 tot €1600
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
In 2014 een voormalig gamepc gekocht die ik nu gebruik voor bovenstaande acitiviteiten. Helaas trekt de videokaart en eigenlijk niets het niet meer haha. Ik wil de SDD en de HDD, geluidskaart, kast, voeding ventilatoren, dvd branders en cardreaders meenemen. Voor het gemak heb ik de relevante onderdelen in mijn wenstlijst gezet zodat die nieuwe samenstelling overzicht is.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit staat in mijn wenslijst
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb begrepen dat de AMD Ryzen 9 3900 en de GeForce RTX 2060 erg goed functioneren bij mijn gebruik. Ik laat me graag adviseren of ik dit goed heb bedacht en of het gekozen Asus moederbord en corsair werkgeheugen hierbij aansluiten en op elkaar passen.
Ga je overklokken?
Ik wil de pc zo orgineel en stabiel mogelijk houden
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten of wat ik heb uitgekozen past bij mijn activiteiten. Ik ben ook benieuwd of alle onderdelen wel bij elkaar passen en goed samenwerken. Als iemand adviseert iets te upgraden of downgraden hoor ik het ook graag.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 9 3900X (BOX) Boxed | € 449,90 | € 449,90 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming X570-PLUS (WIFI) | € 200,95 | € 200,95 |
1 | Videokaarten | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2060 Super EVO V2 OC edition | € 481,91 | € 481,91 |
1 | Interne harde schijven | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 0,- | € 0,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK64GX4M2D3600C18 | € 287,- | € 287,- |
1 | Voedingen | Cooler Master MasterWatt Lite 700W | € 69,59 | € 69,59 |
1 | Solid state drives | Samsung 860 EVO 1TB | € 105,05 | € 105,05 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.594,40 |
[ Voor 43% gewijzigd door Goudveertje op 16-12-2020 13:08 ]