Ik ben van plan om tzt een nieuwe beveiligingscamera aan te schaffen. Deze komt aan/in de schuur. Nu ga ik het eerst uitvoeren met wifi. Lukt dit niet optimaal qua ontvangst dan wil ik het op een andere manier doen. De situatie is als volgt. In de woonkamer staat de fritzbox met de diverse apparaten gekoppeld. Vanuit de fritzbox gaat een ethernet kabel via het plafond door de meterkast naar de bijkeuken. Daar is de omvormer van de zonnepanelen aangesloten.
Nu dacht ik de ethernet kabel in de meterkast door te knippen. En er een switch tussen te zetten. Dus de fritzbox in de switch , vanaf de switch naar de omvormer. En dan van de switch een kabel naar een powerline. Een andere powerline in de schuur. (zelfde fase) En daar de ip camera aan.
Zie de tekening.
Gaat dit werken?
Nu dacht ik de ethernet kabel in de meterkast door te knippen. En er een switch tussen te zetten. Dus de fritzbox in de switch , vanaf de switch naar de omvormer. En dan van de switch een kabel naar een powerline. Een andere powerline in de schuur. (zelfde fase) En daar de ip camera aan.
Zie de tekening.
Gaat dit werken?
:strip_exif()/f/image/Wbv5pJzoEtcWXySVCFwVAlG3.jpg?f=fotoalbum_large)