Touchscreen problemen Whirlpool W11 series

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dpin300
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 12-04-2024
Iemand ervaring of tips met Whirlpool touchscreen issues?

Ze hebben gister de nieuwe keuken geplaatst met 2 van de 3 whirlpool apparaten en met allebei heb ik problemen met het bedienen van de touchscreen. (Combi magnetron en oven, stoomoven komt later) Eerst dacht ik dat ik te snel drukte maar ook al doe ik heel langzaam hij reageert niet tot nauwelijks. Swipen gaat ook niet zoals het hoort.

Ik heb gebeld met het keuken bedrijf en de service monteur zei dat ik het een paar dagen moest aankijken. Hij zei dat als het apparaat een paar dagen online is hij een update krijgt en dat het dan beter moet zijn. Gelukkig heb ik ze allebei op de wifi gekregen. (Ik hield mijn hart vast of dat wel zou lukken na alle negatieve app reviews gelezen te hebben in de playstore)

Ieder hulp is dankbaar!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi09
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 25-12-2021
Hier net hetzelfde probleem. Een combi oven en een aparte oven in gebruik genomen. Nu al enkele maanden in gebruik. Regelmatig start het toestel opnieuw op. Gebeurt meestal bij het programmeren van instellingen of het snel door de menu's te scrollen. Kan er blijkbaar moeilijk mee overweg. Voorlopig nog geen software update mogen ontvangen.

Nog iemand met dezelfde problemen of hoe die opgelost kunnen worden?