Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben een tijd actief aan het handelen op de beurs. Om dit verder te professionaliseren wil ik een pc gaan bouwen om deze "hobby" verder uit te bouwen. Voornamelijk wil ik vloeiend kunnen werken/ handelen op 3 schermen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor deze pc/kast heb ik een budget van 1500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
3x Samsung LU28R550UQU LED display 71,1 cm (28") 3840 x 2160 Pixels 4K Ultra HD Flat Blauw, Grijs
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Verder geen voorkeuren voor een bepaald merk. Wel heb ik de voorkeur dat het systeem weinig geluid maakt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Aangezien ik op 3 schermen charts aan het bekijken ben wil ik dat dit vloeiend verloopt. Dat is eigenlijk het enige. Daarnaast wil ik graag dat de computer WIFI ondersteund. Mede door deze eis heb ik dit moederbord uitgekozen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb een systeem samengesteld waarop ik graag feedback zou willen ontvangen. Gaan alle onderdelen van deze build goed met elkaar om? En is het een verstandige build?
Het onderstaande heb ik op dit moment samengesteld.:
Ik ben een tijd actief aan het handelen op de beurs. Om dit verder te professionaliseren wil ik een pc gaan bouwen om deze "hobby" verder uit te bouwen. Voornamelijk wil ik vloeiend kunnen werken/ handelen op 3 schermen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor deze pc/kast heb ik een budget van 1500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
3x Samsung LU28R550UQU LED display 71,1 cm (28") 3840 x 2160 Pixels 4K Ultra HD Flat Blauw, Grijs
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Verder geen voorkeuren voor een bepaald merk. Wel heb ik de voorkeur dat het systeem weinig geluid maakt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Aangezien ik op 3 schermen charts aan het bekijken ben wil ik dat dit vloeiend verloopt. Dat is eigenlijk het enige. Daarnaast wil ik graag dat de computer WIFI ondersteund. Mede door deze eis heb ik dit moederbord uitgekozen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb een systeem samengesteld waarop ik graag feedback zou willen ontvangen. Gaan alle onderdelen van deze build goed met elkaar om? En is het een verstandige build?
Het onderstaande heb ik op dit moment samengesteld.:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 217,20 | € 217,20 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus X570 I PRO WIFI | € 211,90 | € 211,90 |
| 1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 570 ARMOR 8G OC | € 239,- | € 239,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define R6 Black | € 119,90 | € 119,90 |
| 1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.4 version B | € 25,95 | € 25,95 |
| 2 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK | € 129,90 | € 259,80 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 11 Platinum 650W | € 124,88 | € 124,88 |
| 1 | Solid state drives | XPG SX8200 Pro 2TB | € 214,19 | € 214,19 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.412,82 | ||