2 scart kabels in 1?

Pagina: 1
Acties:

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
hoi,
als ik wat opneem van me tv naar pc gebruik ik zo'n scart stekker waarop je kan zeggen input/output, maar nou wil ik wat van me dreamcast opnemen, maar die gebruikt zelf ook een scrat kabel.
Mijn tv heeft geen 2 scart poorten dus allebij tegelijker tijd kan dus helaas niet.
Is er een apperaatje wat je erop kan zetten en 2 scart ingangen tegelijkertijd kan gebruiken? of is dat niet mogelijk?
Om het eerst op videoband opnemen kan eigenlijk ook, maar dat is iets omslachtiger.

Alvast bedankt.

39

Verwijderd

Kan het niet met een gewoon scartblokje en een composiet kabel? Je kunt toch op je computer gamen dan >:)

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Je kan van die blokkies kopen waar je 2 scarts in kan doen en waar er 1tje uitgaat, naar je TV/video/whatever...

Met een schakelaartje kan je dan switchen... :)
Geen idee wat die dingen kosten, moet je maar es vragen bij zo'n electronica-boer-om-de-hoek-zaak...

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Op zondag 12 augustus 2001 23:01 schreef brammus het volgende:
Je kan van die blokkies kopen waar je 2 scarts in kan doen en waar er 1tje uitgaat, naar je TV/video/whatever...

Met een schakelaartje kan je dan switchen... :)
Geen idee wat die dingen kosten, moet je maar es vragen bij zo'n electronica-boer-om-de-hoek-zaak...
precies alleen zulke kan ik vinden, maar het is juist de bedoeling om 2 scartkabels tegelijkertijd te gebruiken.
Op zondag 12 augustus 2001 23:01 schreef Cheatah het volgende:
Kan het niet met een gewoon scartblokje en een composiet kabel? Je kunt toch op je computer gamen dan >:)
Dat is opzich wel een oplossing.

39

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Op zondag 12 augustus 2001 23:26 schreef Homedisc het volgende:

[..]

precies alleen zulke kan ik vinden, maar het is juist de bedoeling om 2 scartkabels tegelijkertijd te gebruiken.
:?

Tegelijk ? Bedoel je dat je het signaal wil mixen :?

Nou jah, ik zal et wel niet snappen... ;) :?

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:53

Theuno

Da Devil Crew

een TV met EEN scart aansluiting heeft NOOIT (of bijna nooit) twee AV kannalen..
waarschijnlijk doel je hier op een video mixer, wat ofcuz ook rete gaaf is.

Bij de Digital elektronica hebben ze mooie vanaf goedkope prijsjes.

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Verwijderd

2 signalen door 1 scartkabel dus gewoon zelf maken: exploderend effect gegarandeerd >:)

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Ja het zou eventueel wel kunnen... dan krijg je dus in je TV 1 scart plug waar 2 snoeren uitkomen, 1 naar je PC en 1 vanuit je Dreamcast. Maar die moet je dan zelf maken en dat is een hoop geklooi...

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Pagina: 1