We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Vraag
Beste antwoord (via Vortigen op 16-12-2020 11:03)
Je Google account eens verwijderen en opnieuw toevoegen kan het probleem verhelpen.
Alle reacties
Wat is de foutcode die je krijgt? "Een foutmelding" kan alles zijn. Een specifieke foutmelding kan ons misschien verder helpen.
Heb je nog genoeg ruimte over op je telefoon?
Heb je nog genoeg ruimte over op je telefoon?
Android developer & dürüm-liefhebber
@Mavamaarten Het foutmelding window zegt "Kan [naam van de app] niet downloaden. Probeer het opnieuw. Als het nog steeds niet werkt bekijk de algemene manieren om het probleem op te lossen" De laatste zin is een link naar de google support pagina daarover.
En mijn opslagruimte is voor 55% gevuld. Moet dus genoeg over zijn.
En mijn opslagruimte is voor 55% gevuld. Moet dus genoeg over zijn.
[ Voor 15% gewijzigd door Vortigen op 16-12-2020 11:05 ]
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Je Google account eens verwijderen en opnieuw toevoegen kan het probleem verhelpen.
Ah okay. Dat ga ik proberen. Dank voor de suggestie!Audiowaste schreef op woensdag 16 december 2020 @ 10:47:
Dit is idd een mogelijke oplossing.Audiowaste schreef op woensdag 16 december 2020 @ 10:47:
Wat je ook kan proberen is de updates voor de Play Services, Play Store en Download Manager verwijderen. Dan duurt het eventjes tegen dat die automatisch worden geupdate maar daarna kan je het nog eens proberen.
Android developer & dürüm-liefhebber
Mijn Google account verwijderen en opnieuw toevoegen was de oplossing 
Hartelijk dank aan @Audiowaste voor de suggestie
Hartelijk dank aan @Audiowaste voor de suggestie
Pagina: 1