Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Mijn vraag
... Ik kan geen enkele app meer downloaden via de Playstore. Ik krijg een foutmelding dat de app dus niet gedownload kan worden met een verwijzing naar een support pagina van Google.

Relevante software en hardware die ik gebruik
... Motorola G6 Plus (Android 9)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
... Playstore cache leeggemaakt, Playstore gegevens gewist, Telefoon meerdere malen herstart.

De google support pagina verwees mij naar bovenstaande acties maar die hebben helaas niet geholpen.
Ik weet nu even niet meer wat voor acties ik kan ondernemen om dit probleem te verhelpen.

Iemand nog een suggestie?

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Beste antwoord (via Vortigen op 16-12-2020 11:03)

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:50
Je Google account eens verwijderen en opnieuw toevoegen kan het probleem verhelpen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:00

Mavamaarten

Omdat het kan!

Wat is de foutcode die je krijgt? "Een foutmelding" kan alles zijn. Een specifieke foutmelding kan ons misschien verder helpen.

Heb je nog genoeg ruimte over op je telefoon?

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Nu online
@Mavamaarten Het foutmelding window zegt "Kan [naam van de app] niet downloaden. Probeer het opnieuw. Als het nog steeds niet werkt bekijk de algemene manieren om het probleem op te lossen" De laatste zin is een link naar de google support pagina daarover.

En mijn opslagruimte is voor 55% gevuld. Moet dus genoeg over zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Vortigen op 16-12-2020 11:05 ]

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:50
Je Google account eens verwijderen en opnieuw toevoegen kan het probleem verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Nu online
Audiowaste schreef op woensdag 16 december 2020 @ 10:47:
Ah okay. Dat ga ik proberen. Dank voor de suggestie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:00

Mavamaarten

Omdat het kan!

Audiowaste schreef op woensdag 16 december 2020 @ 10:47:
Dit is idd een mogelijke oplossing.

Wat je ook kan proberen is de updates voor de Play Services, Play Store en Download Manager verwijderen. Dan duurt het eventjes tegen dat die automatisch worden geupdate maar daarna kan je het nog eens proberen.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Nu online
Mijn Google account verwijderen en opnieuw toevoegen was de oplossing :)
Hartelijk dank aan @Audiowaste voor de suggestie _/-\o_

Pagina: 1