Toon posts:

crach

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn windows98se is spontaan gechrast zefs veilige modus wou niet opstarten hij starten telkens opnieuw op
kon onmogelijk wat doen alleen met een oude dos6 kon ik de c: bereiken en wat bestanden op de d: zetten het heeft me een dag gekost formateren en weer opnieuw instaleren
dit heb ik nog nooit meegemaakt
weet iemand iets hiervan een bug of raar virus
of wat anders
groetjes gerrit

Verwijderd

Wat is een Crach??

Maar ben je niet gehacked misschien? En zijn er een aantal bestanden verwijderd?

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:30

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op zondag 12 augustus 2001 22:53 schreef Shibby het volgende:
Wat is een Crach??
Een verkeerd gespelde Crash.

Misschien is je Hd rot, misschien heb je een virus, misschien heb je een verkeerd file'tje weggepleurd, misschien iets verkeerd geinstalleerd, misschien iets anders.. zo weinig als jij verteld, zo veel kan het zijn.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

Verwijderd

Topicstarter
[quote]Op zondag 12 augustus 2001 22:53 schreef Shibby het volgende:
Wat is een Crach??
totaal instorting

Verwijderd

Topicstarter
[quote]Op zondag 12 augustus 2001 22:55 schreef nigelator het volgende:

[..]

Een verkeerd gespelde Crash.

Misschien is je Hd rot, misschien heb je een virus, misschien heb je een verkeerd file'tje weggepleurd, misschien iets verkeerd geinstalleerd, misschien iets anders.. zo weinig als jij verteld, zo veel kan het zijn.
hij zei windows bezig met afsluiten en opnieuwopstarten dus nooit meer
gewwon tijdens het surfen niets aan het downloaden zomaar daarom vraag ik het het is toch vreemd

• Freggel_United
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-07-2025
[offt] Teppy moet leren quoten :) [/offt]

By each crime and every kindness, we birth our future

Verwijderd

Ja, Gerrit dit kan gebeuren. Na verloop van tijd komen er steeds meer programma's op je harde schijf. Of je verwijdert weer programma's van je harde schijf en zet er weer nieuwe op. Helaas blijf er altijd wel iets van die verwijderde programma's in het register van Windows staan. Tot op een gegeven ogenblik de bom barst: Windows crasht, maar dan ook goed. Enigste remedie is dan Windows opnieuw installeren.
Maar als jij een dag nodig hebt, om je harde schijf te formatteren en Windows en programma's weer te installeren, dan denk ik toch dat jij heel wat op je harde schijf hebt staan. Is het dan niet handiger om je harde schijf te partitioneren ? Evt. zet je 2 OSsen op je harde schijf b.v. Windows 98 SE en Windows 2000 of Linux. Crasht 1 van die OSsen weer gigantisch hoef je alleen maar die ene OS weer opnieuw te installeren.
Oh,ja nog een tip, maak ALTIJD back-ups van belangrijke bestanden, die op je harde schijf staan :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 12 augustus 2001 23:17 schreef Dr.FeelGood het volgende:
Ja, Gerrit dit kan gebeuren. Na verloop van tijd komen er steeds meer programma's op je harde schijf. Of je verwijdert weer programma's van je harde schijf en zet er weer nieuwe op. Helaas blijf er altijd wel iets van die verwijderde programma's in het register van Windows staan. Tot op een gegeven ogenblik de bom barst: Windows crasht, maar dan ook goed. Enigste remedie is dan Windows opnieuw installeren.
Maar als jij een dag nodig hebt, om je harde schijf te formatteren en Windows en programma's weer te installeren, dan denk ik toch dat jij heel wat op je harde schijf hebt staan. Is het dan niet handiger om je harde schijf te partitioneren ? Evt. zet je 2 OSsen op je harde schijf b.v. Windows 98 SE en Windows 2000 of Linux. Crasht 1 van die OSsen weer gigantisch hoef je alleen maar die ene OS weer opnieuw te installeren.
Oh,ja nog een tip, maak ALTIJD back-ups van belangrijke bestanden, die op je harde schijf staan :)
ik denk dat dat het was had wel backups maar ja als windows echt goed plat ligt dan heb je hier ook niet veel aan op de d: schijf had ik alle updates staan en ik had de hele dag nodig om alles weer op te snorren zoals wachtwoorden email adressen je weet wel alles op klad in de la zal je advies opvolgen en op de d: schijf win2000 instaleren.
bedankt maar ik heb twee pubers die echt vanalles downloaden en zeggen niet zeuren pa
dus heb je advies duidelijk opgevolgd
bedankt
gerrit
Pagina: 1