Betreft een Asus strix X570-E
Ik heb met fluwelen handschoentjes mijn desktop in elkaar geknutselt en wou deze kort starten om de fans en memory RGB even in actie te zien maar deze doen helemaal niks.
Ik heb de power switch al even los gehaald en voorzichtig met een schroevendraaier gestart maar dat maakt geen verschil.
- Toetsenbord en monitor zijn nog niet aangesloten
- GPU en CPU zijn nog niet aangesloten,
- RGB van het moederbord gaat aan zodra de voeding aan staat
- De bios flashback utitility kan wel worden gestart maar dit gaat via een standalone chip dus dat zegt niet veel over de rest van het moederbord.
- De memory sticks hebben ook RGB, deze blijven uit
- Fans zijn aangesloten maar gaan niet aan.
- Geen storings Beep of Error code zichtbaar
Is mijn moederbord een DOA? Ik verwacht dat de computer stuk zou lopen op een POST error code maar dat de fans niet eens aan slaan baart mij wel zorgen.
Ik heb met fluwelen handschoentjes mijn desktop in elkaar geknutselt en wou deze kort starten om de fans en memory RGB even in actie te zien maar deze doen helemaal niks.
Ik heb de power switch al even los gehaald en voorzichtig met een schroevendraaier gestart maar dat maakt geen verschil.
- Toetsenbord en monitor zijn nog niet aangesloten
- GPU en CPU zijn nog niet aangesloten,
- RGB van het moederbord gaat aan zodra de voeding aan staat
- De bios flashback utitility kan wel worden gestart maar dit gaat via een standalone chip dus dat zegt niet veel over de rest van het moederbord.
- De memory sticks hebben ook RGB, deze blijven uit
- Fans zijn aangesloten maar gaan niet aan.
- Geen storings Beep of Error code zichtbaar
Is mijn moederbord een DOA? Ik verwacht dat de computer stuk zou lopen op een POST error code maar dat de fans niet eens aan slaan baart mij wel zorgen.