Ik heb dus afgelopen black vrijdag een ideapad 5-15ARE05 Type 81YQ.
Deze maakt een rammelend geluid. Als ik niet beter wist, zou ik zeggen een ventilator die elke keer moet moeite een kwartslag draai of zo.
Maar deze laptop heeft volgens mij geen ventilator en ook geen harde schijf. Dus zou niet moeten kunnen. Wel behoorlijk irritant. Ik dacht dat dit bij dit modeltje hoorde.
Maar een vriend heeft hem ook besteld en deze is echt helemaal stil.
Stresstest gedaan, maar dat gaf niet meer of minder geluid.
Lukt me ook niet om geluid op te nemen met mobiel want is te zacht.
Maar is een rammelend geluid.
Mijn vraag is wat dit zou kunnen zijn?
En hoe zou ik het toch op kunnen nemen/?
Ja, al service verzoek bij lenovo ingeschoten. Normaal zou ik zeggen terugsturen en opnieuw bestellen, maar ze zijn nu dik 100 euro duurder..
Deze maakt een rammelend geluid. Als ik niet beter wist, zou ik zeggen een ventilator die elke keer moet moeite een kwartslag draai of zo.
Maar deze laptop heeft volgens mij geen ventilator en ook geen harde schijf. Dus zou niet moeten kunnen. Wel behoorlijk irritant. Ik dacht dat dit bij dit modeltje hoorde.
Maar een vriend heeft hem ook besteld en deze is echt helemaal stil.
Stresstest gedaan, maar dat gaf niet meer of minder geluid.
Lukt me ook niet om geluid op te nemen met mobiel want is te zacht.
Maar is een rammelend geluid.
Mijn vraag is wat dit zou kunnen zijn?
En hoe zou ik het toch op kunnen nemen/?
Ja, al service verzoek bij lenovo ingeschoten. Normaal zou ik zeggen terugsturen en opnieuw bestellen, maar ze zijn nu dik 100 euro duurder..
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......