• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:35
hoi,

ik zit er nu al een tijdje over te denken om een MP3 player aan te schaffen.

Ik heb vershillende spelers kunnen testten, de lennox, en de Riovolt.

de lenoxx vond ik niet echt super, die schokte me veelsteveel.
De riovolt is opzich een prachitg ding, heeft alle fucties, maar hij is wel errug groot, en echt goedkoop is ie ook niet :(

nu dacht ik aan de NAPA MCD 380.

Afbeeldingslocatie: http://www.amaxhk.com/newpro/380.jpg
Smallest 8CM MP3 CD player!

NAPA MCD380 is the first 8 cm MP3 CD player. This proudly product uses 8 cm CD disc, so it is perfectly light and handy, comparing with other CD-DA players using common 12 cm CD disc.

NAPA MCD380 is able to recognize and play multi-session CD-DA.A multi-session CD-DA is a data CD-DA to which data is added Incrementally in more than one session , allowing you to periodically add and update files and folders to your CD-DA

Well-developed anti-shock feature. NAPA MCD380 provides a superior ESP function of up to 480 seconds, making it impervious to the skipping and jitter experienced during heavy exercise or while being jostled.

NAPA MCD 380 supports ID3 tag display. For each MP3 track playing, you will be able to observe the track information on the LCD of the player, including title, artiste, playing time, compression ratio, album.

NAPA MCD380 is supplied with LCD display line remote control. Every DAV 380 package accompanies with a handy line remote control with the earphone, which allows users to operate all the functions of the player with extra convenience.
lijkt me een :9~ dinggetje :)

maar helaas heb ik hem in NL nogniet gezien :(
en ik meende dat de oudere NAPA spelers last hadden van ruis enzo ?

een andere mogelijk is de Beatman van freecom.

maar deze heeft helaas geen ID3 tag weergave :(

enne, als laatste: hoeveel MB gaat er op zo'n 8CM cdtje?

thanks alot
Cutebrit

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-03 09:59

Opa

Nu Multifocaal!

Gaat circa 185 MB op.

Niet alle burners kunnen 8 cm beschrijven. (lezen kunnen de meeste wel, maar schrijven)

Bij de Expert hebben ze een Samsung liggen. Ca 380,-.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Verwijderd

er gaat 185 mb op zoon schijfie

• Xandrios
heeft iemand ervaring met die beatman?

bijv. de antishok, enne, of ie upgradeble is (de firmware dan) ?

thanks
Cutebrit

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Op zondag 12 augustus 2001 23:01 schreef Cutebritney het volgende:
heeft iemand ervaring met die beatman?

bijv. de antishok, enne, of ie upgradeble is (de firmware dan) ?
ik heb zelf een beatman en die bevalt me heel goed. Om hem over te laten slaan moet je hem in 1 snelle beweging 180 graden draaien. Verder slaat ie nooit over :P

Upgradeble denk ik niet, want hoe zou het moeten? Misschien een proggie downloaden van freecom en dat op cd burnen en dat de beatman hem dan flashed ofzo :?

Maar vanderest heerlijk dingetje.... heb hem nu 3 weken ;)

Xbox360 gamerprofile

Verwijderd

Op zondag 12 augustus 2001 23:07 schreef gnimmeL_kraD het volgende:

[..]

ik heb zelf een beatman en die bevalt me heel goed. Om hem over te laten slaan moet je hem in 1 snelle beweging 180 graden draaien. Verder slaat ie nooit over :P

Upgradeble denk ik niet, want hoe zou het moeten? Misschien een proggie downloaden van freecom en dat op cd burnen en dat de beatman hem dan flashed ofzo :?

Maar vanderest heerlijk dingetje.... heb hem nu 3 weken ;)
ik ga er denk morgen een halen. is ie niet een beetje groot?

Verwijderd

Hmmz, toevallig is er gisteren een review op Tweakers.Net geplaatst (kun je hier vinden: http://www.tweakers.net/reviews/244? ) misschien is het intressant om deze nog even door te lezen (indien je dit nog niet gedaan had natuurlijk ;) ).

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
kheb ffies geen meetlat bij de hand dus ik hoop dat je rookt :P

hij is de lengte van een pakje peuken x de lengte van een pakje peuken x diepte van een pakje peuken....

hoop dat je wat wijzer bent :P

Xbox360 gamerprofile

Verwijderd

Op zondag 12 augustus 2001 23:17 schreef gnimmeL_kraD het volgende:
kheb ffies geen meetlat bij de hand dus ik hoop dat je rookt :P

hij is de lengte van een pakje peuken x de lengte van een pakje peuken x diepte van een pakje peuken....

hoop dat je wat wijzer bent :P
ik rook niet (nouja niet alleen tabak) maar ik weet wel wat je bedoelt, prima maatje dus, past overal in.

Verwijderd

Op zondag 12 augustus 2001 23:17 schreef Suus het volgende:
Hmmz, toevallig is er gisteren een review op Tweakers.Net geplaatst (kun je hier vinden: http://www.tweakers.net/reviews/244? ) misschien is het intressant om deze nog even door te lezen (indien je dit nog niet gedaan had natuurlijk ;) ).
das een mooiuh maar hij is me wat te groot

Verwijderd

maaruh hoe zit het met de geluidskwaliteit is die een beetje goed? is het vergelijkbaar met een minidisc of een discman

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Op zondag 12 augustus 2001 23:28 schreef Hawk666 het volgende:
maaruh hoe zit het met de geluidskwaliteit is die een beetje goed? is het vergelijkbaar met een minidisc of een discman
LULVERHAAL:
de geluidskwaliteit hangt natuurlijk heel erg af van de kwaliteit van de mp3. Op de PC kan een PC goed klinken, maar als ie met een slechte encoder gemaakt is dan hoor je dat. Dan hoor je getik er doorheen. Dit ligt niet aan de beatman, de Diamond Rio en de Samsung (deze 3 heb ik getest en de laatste gehouden) maar echt aan de mp3.

Maar ff terug op het onderwerp, ja, dan is het cd kwaliteit jah, GOTO LULVERHAAL;

Xbox360 gamerprofile

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
dus als je ALTIJD de beste kwalilteit wil, koop een dure discman en orginele CD's (hoe krijg ik het ui mun mond :P)

Xbox360 gamerprofile

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Op zondag 12 augustus 2001 23:27 schreef Hawk666 het volgende:

[..]

das een mooiuh maar hij is me wat te groot
waar wil je hem in doen dan >:)

Xbox360 gamerprofile

Verwijderd

Op zondag 12 augustus 2001 23:44 schreef gnimmeL_kraD het volgende:

[..]

waar wil je hem in doen dan >:)
dat ding waar hij het over had was 14 cm doorsnee dat vind in erg groot. ik wil 'm gewoon in men broekzak doen. er zit geen trilfunctie op dus ergens anders heeft geen zin.

over de geluidskwaliteit hoef ik me dus geen zorgen te maken want ik brand nu ook cd's voor op men discman met muziek van internet. ik krijg binnenkort adsl dus dan ga ik toch alleen nog maar 192 khz muziek downloaden. ik denk dat ik binnenkort maar eens zoon ding ga halen. maandag ofzo...

• Xandrios
ik wil 'm gewoon in men broekzak doen. er zit geen trilfunctie op dus ergens anders heeft geen zin.
ROFLMAO !!!
Op zondag 12 augustus 2001 23:40 schreef gnimmeL_kraD het volgende:

[..]

LULVERHAAL:
de geluidskwaliteit hangt natuurlijk heel erg af van de kwaliteit van de mp3. Op de PC kan een PC goed klinken, maar als ie met een slechte encoder gemaakt is dan hoor je dat. Dan hoor je getik er doorheen. Dit ligt niet aan de beatman, de Diamond Rio en de Samsung (deze 3 heb ik getest en de laatste gehouden) maar echt aan de mp3.

Maar ff terug op het onderwerp, ja, dan is het cd kwaliteit jah, GOTO LULVERHAAL;
er zit wel degelijk verschil in de mp3 spelers, ook al gebruik je dezelfde mp3(cd)

de ene ruist iets meer enz.
de bas is soms te zwak, of de hoge tonen te laag :P
nouja, er kan nog veel meer miszijn :P

Hij lijkt me idd wel wat, die beatman.

ik heb allen nog niet echte facts kunen vinden, op die freecom site staat alleen een (weliswaar leuk) flash introotje....

Verwijderd

Die NAPA kun je hier krijgen www.koopjessite.nl :) ik weet trouwens niet of dit degene is die je zoekt :)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:55

JT

VETAK y0

Op zondag 12 augustus 2001 23:59 schreef Hawk666 het volgende:

dus dan ga ik toch alleen nog maar 192 khz muziek downloaden.
Kewl, ik wist niet dat er ook al Super audio cd files van het internet gedownload kon worden. Echt PHAT man !!! Waarmee doe je dat ?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Zelfs een DVD is maar 48 khz :)
(ik neem aan dat je 192 kbps bedoelt :+)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Op maandag 13 augustus 2001 00:20 schreef dreeke het volgende:
(ik neem aan dat je 192 kbps bedoelt :+)
dat zeg ik :P

Verwijderd

Op maandag 13 augustus 2001 00:11 schreef FunkyMonk het volgende:
Die NAPA kun je hier krijgen www.koopjessite.nl :) ik weet trouwens niet of dit degene is die je zoekt :)
das een andere napa niet die waar het hier over gaat

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Nou ik daar toch aan denk...

Ik heb ook een aantal mp3s die zijn 48 khz (en dan 128 of 192 kbps). Kan je die ook afspelen in die mp3 spelers :?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:55

JT

VETAK y0

Op maandag 13 augustus 2001 00:20 schreef dreeke het volgende:
Ow, dan was he super audio cd, ff me vorige post aanpassen :+

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

moved AVH >> GT

• Xandrios
Op maandag 13 augustus 2001 00:45 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
moved AVH >> GT

ik zit nu een beetje te twijfelen tussen de beatman en de lenoxx:
de lenox heeft id3tag, de beatman niet
de beatman is klein, de lenoxx niet...
de beatman heeft dure cd's nodig, de lenoxx niet.... (en 6x zoveel voor dezelfde hoeveelheid muziek)
de lenoxx doet langer met z'n batterijen..

je zou denken dat de lenox dan minder minpunten heeft...

maar omdat de beatman zo klein is, is dat wel een errug groot voordeel, alhoewel..

de lenoxx is 140mm x 125mm x 28mm
de beatman is 103 x 95 x 29

de dikte is dus hetzelfde, maar de grootte maakt wel redelijk veel verschil...

dan is het de vraag, is dat verschil in grootte al die pluspunten van de lenoxx waard...?

Verwijderd

Ik lees op het forum van www.mp3infopoint dat die freecom zuigt omdat er geen antishock op zit en wat heb je nou aan een 'mini' cdmp3speler, als er geen antishock op zit? Maak je zo'n ding portable of niet?
De Anti Shock van dit ding is zeer slecht. MP3CDspeler.nl is al gestopt met de verkoop van deze Freecom Beatman. Mensen die dat ding hadden besteld hadden hebben een andere gekregen. Ik heb zelf dat ding nog nooit in mijn handen gehad maar als winkels het product na veel klachten stoppen met de verkoop zal het wel niet een topper zijn

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:48

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op zondag 12 augustus 2001 23:59 schreef Hawk666 het volgende:

[..]

dat ding waar hij het over had was 14 cm doorsnee dat vind in erg groot. ik wil 'm gewoon in men broekzak doen. er zit geen trilfunctie op dus ergens anders heeft geen zin.
lol
maar ik heb zelf een lennox (de eerste)
en die is dus ook 14cm doorsnee
en die zit ook altijd in mijn (spijker)broekzak. het past prima, alleen tijdens het wandelen gaat ie schokken. fietsen daarentegen gaat prima

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Verwijderd

nogmaals :D

Exonion ownorz :D

• Xandrios
Op woensdag 15 augustus 2001 23:35 schreef ugamer het volgende:
nogmaals :D

Exonion ownorz :D
ik weet het, maar:

1. hij is toch best wel groot
2. hij is errug duur