Plek Podcasts

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
@WoutF
Hi,

Wat is via de navbar e.d. de gemakkelijkste manier om een overzicht van de podcasts te vinden?
Waarom niet gewoon een plekje geven onder 'Meer' ?

[ Voor 18% gewijzigd door CyberMania op 15-12-2020 20:44 ]

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

arnoudwokke

Redacteur
De tag-pagina werkt denk ik het beste hiervoor https://tweakers.net/tag/tweakers+podcast/nieuws/ :) Wij hebben gemerkt dat er veel meer mensen rechtstreeks luisteren tov via de site, dus een menu-item eraan wijden ligt niet per se voor de hand om redenen van vindbaarheid. Er kunnen andere redenen zijn om het wel te doen, maar daar heb ik iig geen verstand van :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberMania
arnoudwokke schreef op donderdag 17 december 2020 @ 08:53:
De tag-pagina werkt denk ik het beste hiervoor https://tweakers.net/tag/tweakers+podcast/nieuws/ :) Wij hebben gemerkt dat er veel meer mensen rechtstreeks luisteren tov via de site, dus een menu-item eraan wijden ligt niet per se voor de hand om redenen van vindbaarheid. Er kunnen andere redenen zijn om het wel te doen, maar daar heb ik iig geen verstand van :)
Maar video's heeft toch ook een apart menu-item (onder 'meer') terwijl die ook via tags te vinden zijn.

@WoutF waarom niet een wat meer prominentere plek geven?

[ Voor 5% gewijzigd door CyberMania op 17-12-2020 18:43 ]

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:01

WoutF

Hoofdredacteur
Daar hebben we tot nu toe simpelweg nooit aan gedacht en jij bent de eerste die het vraagt. Maar zoals Arnoud zegt; het gros van de mensen luistert via de feed en de vraag is wat het toevoegt om het onder 'Meer' te plaatsen. Dat wil niet zeggen dat we dat nooit gaan doen, maar volgens mij heeft ons ontwikkelteam genoeg dingen liggen die meer prio hebben dan dat :)

• CyberMania
WoutF schreef op donderdag 17 december 2020 @ 18:56:
Daar hebben we tot nu toe simpelweg nooit aan gedacht en jij bent de eerste die het vraagt. Maar zoals Arnoud zegt; het gros van de mensen luistert via de feed en de vraag is wat het toevoegt om het onder 'Meer' te plaatsen. Dat wil niet zeggen dat we dat nooit gaan doen, maar volgens mij heeft ons ontwikkelteam genoeg dingen liggen die meer prio hebben dan dat :)
@WoutF ja via de feed omdat die mensen weten dat het daar zit, dus daar komen ze via vandaan. Maar misschien trek je juist meer nieuwe luisteraars als het ook gemakkelijker te vinden is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:01

WoutF

Hoofdredacteur
CyberMania schreef op donderdag 17 december 2020 @ 18:57:
[...]

@WoutF ja via de feed omdat die mensen weten dat het daar zit, dus daar komen ze via vandaan. Maar misschien trek je juist meer nieuwe luisteraars als het ook gemakkelijker te vinden is?
We plaatsen de aflevering nu ook al elke week in de listing op de frontpage en de embedded player daar wordt ook niet bijster veel gebruikt (<5% van de luisteraars). Een verborgen menu-item dat een stuk minder zichtbaar is zal dan helemaal weinig doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Aan de andere kant: video heeft bijvoorbeeld wel een item in het meer menu en dat is ook zoiets waarvan ik mij afvraag: hoeveel mensen maken daar gebruik van?
Pagina: 1