Carrier Command 2

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

[ Voor 23% gewijzigd door TheDeeGee op 15-12-2020 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 19:05
The 1990's called and they want their graphics back!

Ik heb dat filmpje gekeken en dacht even dat het een grap was. Maar dat is het dus niet. Sowieso was ik onder de indruk dat Microprose al jaren niet meer bestond.

En ja, dat klopt dus ook. Effectief gestopt in 2003, gekocht in 2019. Nog wat oude assets gevonden, even compatibel gemaakt met Windows 10 en er geld voor vragen. Succes daarmee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artemivanov
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15:27
Postman schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 23:47:
En ja, dat klopt dus ook. Effectief gestopt in 2003, gekocht in 2019. Nog wat oude assets gevonden, even compatibel gemaakt met Windows 10 en er geld voor vragen. Succes daarmee :+
Voor bovenstaande game heb je gelijk, maar er zitten juist ook wat interessante releases aan te komen bij MicroPose
(zoals Sea Power, Regiments en Task Force Admiral)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:20
Postman schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 23:47:
The 1990's called and they want their graphics back!

Ik heb dat filmpje gekeken en dacht even dat het een grap was. Maar dat is het dus niet. Sowieso was ik onder de indruk dat Microprose al jaren niet meer bestond.
Ik kreeg gelijk met nostalgie doorspekte flashbacks naar Apache Longbow en heb nu best zin die te spelen! :o
Ok, grafisch is het niet zo achterhaald misschien.
Het laatste dat ik van MicroProse heb gespeeld was volgens mij MechWarrior 3 (1999-2000) en die was wel goed te pruimen! Weet niet wie hier de necromancer speelt, maar misschien komt er nog iets leuks uit...