Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik gebruik mijn PC vooral voor gaming. Games zijn bijvoorbeeld RDR2, Cities Skylines en voor de rustige uurtjes wat Train Sim World.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van rond de 500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De vraag is wat ik het beste kan upgraden: de videokaart (ik heb nu een RX480) of de processor/moederbord/geheugen (nu: intel i5-4690, MSI Gaming3 en 16GB).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
MSI vind ik als moederbordmerk wel erg fijn, in het verleden ook Gigabyte gehad. AMD/Intel maakt me niet zoveel uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet passen in mijn huidige kast (NZXT H500) passen. Ik heb er verder weinig spannende dingen in zitten, alleen M.2 SSD en een "normale" SSD.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Waar maar ik de grootste stap mee?
Qua processor/moederbord/geheugen had ik dit uitgezocht:
Ik gebruik mijn PC vooral voor gaming. Games zijn bijvoorbeeld RDR2, Cities Skylines en voor de rustige uurtjes wat Train Sim World.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van rond de 500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De vraag is wat ik het beste kan upgraden: de videokaart (ik heb nu een RX480) of de processor/moederbord/geheugen (nu: intel i5-4690, MSI Gaming3 en 16GB).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
MSI vind ik als moederbordmerk wel erg fijn, in het verleden ook Gigabyte gehad. AMD/Intel maakt me niet zoveel uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet passen in mijn huidige kast (NZXT H500) passen. Ik heb er verder weinig spannende dingen in zitten, alleen M.2 SSD en een "normale" SSD.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Waar maar ik de grootste stap mee?
Qua processor/moederbord/geheugen had ik dit uitgezocht:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-10400F Boxed | € 151,35 | € 151,35 |
| 1 | Moederborden | MSI MPG Z490 Gaming Plus | € 154,90 | € 154,90 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock 4 | € 59,- | € 59,- |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-32GIS | € 122,90 | € 122,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 488,15 | ||
[ Voor 48% gewijzigd door rvinke op 15-12-2020 15:47 ]