Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasje
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-12-2023
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Babyfoon bedraad. Ontvanger mag draadloos. Weet niet of dit bestaat.

Wat is je budget?
ongeveer 200 euro is de max

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
ik wil graag een bedrade camera/babyfoon bij de baby plaatsen en de ontvanger mag draadloos of via de mobiel te bekijken zijn.
Zelf heb ik gekeken naar ip camera's maar dat is altijd one way audio ipv 2 way audio.

Wat heb je zelf al gevonden?
Geen voorkeur voor merk als maar veilig en goed werkt. Zelf dacht ik aan ip camera's maar nog geen 1 kunnen vinden die kan wat ik wil

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Iemand al ervaring met bedrade babyfoons?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

https://www.consumentenbond.nl/babyfoon/beste
kijk hier eens, en heb je al gedacht aan webcam ?

[ Voor 22% gewijzigd door Hackus op 15-12-2020 14:30 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasje
bedankt voor je antwoordt, maar ik heb geen account daarvoor om het in te zien. ook zoek ik iets wat je bedraad aan kan sluiten ipv via de wifi alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:01

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

yasje schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:19:
Zelf heb ik gekeken naar ip camera's maar dat is altijd one way audio ipv 2 way audio.
Ik heb verschillende foscam camera's welke allemaal 2-way (push to talk) audio hebben, volgens mij hebben alle indoor's dat en zelfs ook enkele outdoor.

[ Voor 10% gewijzigd door DukeBox op 15-12-2020 14:33 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:49

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Wat bedoel je met bedraad en draadloos?

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasje
DukeBox schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:32:
[...]

Ik heb verschillende foscam camera's welke allemaal 2-way (push to talk) audio hebben.
hoor je dan ook continue het geluid van de andere kant? of moet je eerst kijken voor dat je het geluid kan horen of melding krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:01

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

yasje schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:33:
hoor je dan ook continue het geluid van de andere kant? of moet je eerst kijken voor dat je het geluid kan horen of melding krijgt?
Als je de app open hebt wel ja.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:45
yasje schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:19:
[..]
Zelf heb ik gekeken naar ip camera's maar dat is altijd one way audio ipv 2 way audio.[/i]

[..]
Nee hoor.. ik gebruik in de babykamer een standaard Foscam camera.. middels de app op de telefoon kan ik gewoon terug praten.
Dat doe ik niet want de camera gebruik ik meer om te kijken wat er gebeurd als de babyfoon aanslaat.
Zelf gebruik ik 2x (voor beide kids eentje) deze babyfoon: pricewatch: Alecto DBX-88 ECO

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:15
DonJunior schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:34:
Nee hoor.. ik gebruik in de babykamer een standaard Foscam camera.. middels de app op de telefoon kan ik gewoon terug praten.
Dat doe ik niet want de camera gebruik ik meer om te kijken wat er gebeurd als de babyfoon aanslaat.
Zelf gebruik ik 2x (voor beide kids eentje) deze babyfoon: pricewatch: Alecto DBX-88 ECO
Al jaren met stip de nummer 1, hier dezelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasje
Bedankt voor jullie reacties allemaal!
Dus er is niet een babyfoon alles in 1 die bedraad kan? Dus dat betekent een losse camera en een losse babyfoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelison
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-06 05:57
Die is er, Alecto DVM-200. Camera zat je op de babykamer, het scherm is apart en kun je binnenshuis tot 30m gebruiken. Babyfoon gaat hier ongv 10uur mee op een lading.

https://www.babypark.nl/a...0U3A77EAAYASABEgKjW_D_BwE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasje
Cornelison schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 21:46:
Die is er, Alecto DVM-200. Camera zat je op de babykamer, het scherm is apart en kun je binnenshuis tot 30m gebruiken. Babyfoon gaat hier ongv 10uur mee op een lading.

https://www.babypark.nl/a...0U3A77EAAYASABEgKjW_D_BwE
dank u precies wat ik zoek! :) zijn er ook paar die bekabeld aan het internet aangesloten kunnen worden?
Pagina: 1