reviews: De comeback van kunststof - Steeds meer telefoons hebben geen glazen...
Enerzijds is dat een bron van unieke kennis waar Tweakers gebruik van kan maken, anderzijds is het een mooie erkenning van het feit dat deze community veel kennis en inzicht in huis heeft en niet onderdoet voor andere experts.
Ik wil een compliment geven voor dit artikel omdat ik zie dat een lead uit de community is opgepikt en uitgewerkt. In mijn ogen is dat een goede en interessante aanpak waarbij Tweakers gebruik maakt van haar sterke kant: een goed geinformeerde community met zeer brede en diepe expertise.Daarop kwamen veel reacties, maar eentje viel daarbij extra op: tweaker Delphium wees op de diverse soorten kunststof en waarvoor die in gebruik zijn. Daarop heb ik contact opgenomen met Delphium om hem te vragen naar hoe de eigenschappen van kunststof en glas inzetbaar zijn in het ontwerp van telefoons.
Enerzijds is dat een bron van unieke kennis waar Tweakers gebruik van kan maken, anderzijds is het een mooie erkenning van het feit dat deze community veel kennis en inzicht in huis heeft en niet onderdoet voor andere experts.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.