Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, school en hobbyen met vm's
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat te denken aan een prijs van €1000 die een jaartje of 5 mee gaat, 100€ erboven is geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een laptop, dus nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst hier beneden, dit is wat ik er zelf van heb gemaakt. wat er alleen aan mist is een koeler, hieraan kwam ik zelf niet aan uit of ik voor een normale koeler moet gaan of water koeler.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals ik al zei voor 1100€ (max) kan een mooie pc bouwen die enkele jaren mee gaat, mijn voorkeur is toch het gamen en dagelijks gebruik.
Ga je overklokken?
Nee, ik zelf ben hier geen fan van (ook nooit gedaan). mochten er echt groot verschil zijn is het een ander verhaal, maar voor die paar fps niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag jullie mening over wat ik heb gebouwd, ik heb hier enkele dagen over gedaan en andere forums gelezen. dit is wat eruit kwam.
Feedback is altijd welkom!
Gamen, school en hobbyen met vm's
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat te denken aan een prijs van €1000 die een jaartje of 5 mee gaat, 100€ erboven is geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een laptop, dus nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst hier beneden, dit is wat ik er zelf van heb gemaakt. wat er alleen aan mist is een koeler, hieraan kwam ik zelf niet aan uit of ik voor een normale koeler moet gaan of water koeler.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals ik al zei voor 1100€ (max) kan een mooie pc bouwen die enkele jaren mee gaat, mijn voorkeur is toch het gamen en dagelijks gebruik.
Ga je overklokken?
Nee, ik zelf ben hier geen fan van (ook nooit gedaan). mochten er echt groot verschil zijn is het een ander verhaal, maar voor die paar fps niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag jullie mening over wat ik heb gebouwd, ik heb hier enkele dagen over gedaan en andere forums gelezen. dit is wat eruit kwam.
Feedback is altijd welkom!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600X (BOX) Boxed | € 259,- | € 259,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B550M Elite | € 95,74 | € 95,74 |
| 1 | Videokaarten | ASRock Radeon RX 5600 XT Phantom Gaming D2 6G OC | € 315,05 | € 315,05 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart | € 73,19 | € 73,19 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 77,90 | € 77,90 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE 750 White 230V - V2 | € 60,- | € 60,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro 500GB | € 143,78 | € 143,78 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.024,66 | ||
/f/image/Pqr99OJWyn8U1auLWOolN6Xz.png?f=fotoalbum_large)