Aankoopadvies mechanisch toetsenbord cherry mx red

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrfatmanjunior
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 27-07-2023
Hi,

Ik ben opzoek naar een nieuw mechanisch toetsenbord met cherry mx red's en teminste 1 macro rij aan de linkerkant. Alleen tot nu toe heb ik er maar één gevonden, namelijk de Cooler Master MasterKeys MK850, maar die vind ik niet mooi.

Ik kom van een eerste generatie corsair K95 Afbeeldingslocatie: https://valuenomad.com/wp-content/uploads/2016/02/corsair-k95.jpg dus ik ben gewend om veel macrorijen te hebben, echter 1 is al voldoende.

Wat ik merk is dat de nieuwe corsair K95 andere switches hebben (namelijk cherry MX speed) en ik heb eigenlijk geen behoefte aan andere switches.

Tips? Advies? Prijs is niet echt een issue, omdat ik een degelijk toetsenbord wil hebben. Ik hoor het graag!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bedenkelijk
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-08-2023
Welk gebrek toont je huidige toetsenbord dat je op zoek gaat naar een vervanger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrfatmanjunior
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 27-07-2023
Bedenkelijk schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:13:
Welk gebrek toont je huidige toetsenbord dat je op zoek gaat naar een vervanger?
De eerste generatie K95 stond/staat er bekend om dat de ledjes binnen no-time kapot gaan, zo ook mijn eerste die na 3 weken al kapotte ledjes had. Toen een nieuwe gekregen en die deed iets langer mee maar inmiddels zijn ook 80% van de ledjes kapot.