ok ik heb een probleempie, hoe kom ik erachter van welk merk mijn MOBO is, ik heb overigens een door de Mediamarkt inelkaar gezet geval dus geen documentatie.
Het is duidelijk weer een search-geval, maar pass mij de Bios-string en ik vogel het wel weer voor je uit.
BIOS-string is de tekenreeks die onderaan je scherm staat tijdens het controleren van je geheugen tydens het opstarten van de PC (Dus effe op pause drukken en papier en pen bij de hand hebben, ik hoor het zo wel
)
BIOS-string is de tekenreeks die onderaan je scherm staat tijdens het controleren van je geheugen tydens het opstarten van de PC (Dus effe op pause drukken en papier en pen bij de hand hebben, ik hoor het zo wel
20*350ZO45°
09/28/2000-694X-686A-6A6LJM4BC
hier die string, als je meteen effe zegt hoe ik dat zelf kan vinden zou ik je ook heel dankbaar zijn.
hier die string, als je meteen effe zegt hoe ik dat zelf kan vinden zou ik je ook heel dankbaar zijn.
Verwijderd
Idd. dit is eigelijk wel een search vraag mwhja zal toch ff helpen
. Je kunt bijvoorbeeld ook http://www.tweakers.net/meuktracker/697 (SiSoft Sandra) gebruiken dan kun je precies zien wat er allemaal in je computer zit en dus ook het type /merk moederbord etc.
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
MicroStar 6323 Motherboard
dat moet 'm zijn denk ik
dat moet 'm zijn denk ik
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Normaal ben je altijd bij www.wimsbios.com aan het goede adres, maar daar kon ik nu neits vinden, bij google 686A-6A6LJM4BC als zoekterm geven gaf aan dat je een Fujitsu-Siemens hebt met een MicroStar 6323 Motherboard.Op zondag 12 augustus 2001 23:12 schreef Timaniac het volgende:
09/28/2000-694X-686A-6A6LJM4BC
Bij MSI kan je veel vinden.
Deze URL geef ik je, maar ga mij er niet op aankijken omdat er verschillende revisies zijn.
20*350ZO45°
Pagina: 1