Tmobile houdt zijn winkels "gewoon" open

Pagina: 1
Acties:
  • 1.355 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lampiesan
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 06-10-2024
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat tmobile zijn winkels openhoudt in de lockdown. Ze vinden dat het essentieel is om verbonden te zijn. Wat vinden jullie hiervan?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 13:48
Ze krijgen vanzelf een boete. Laat die mensen gewoon de helpdesk helpen met vragen beantwoorden. Want daar zal t wel drukker worden dan normaal (Alle mensen die normaal naar winkel zouden gaan)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joe-star
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Een prima initiatief. Sowieso zou de hele middenstand in opstand moeten komen tegen deze achterlijke lockdowns. Als we als samenleving hiermee akkoord gaan, dan kunnen ze de druk telkens weer wat meer opvoeren. Niemand doet wat, straks ben je China 2.0

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _eLMo_
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Lampiesan schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 00:41:
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat tmobile zijn winkels openhoudt in de lockdown. Ze vinden dat het essentieel is om verbonden te zijn. Wat vinden jullie hiervan?
Moeilijk, veel van dit alles kan natuurlijk online gedaan worden. Maar ik ken ook zat mensen die nergens komen zonder zo’n winkel. Het zal je huisarts maar zijn.

Als ze alleen de hoofdvestigingen zouden open houden krijg je weer problemen met drukte.
Joe-star schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 00:49:
Een prima initiatief. Sowieso zou de hele middenstand in opstand moeten komen tegen deze achterlijke lockdowns. Als we als samenleving hiermee akkoord gaan, dan kunnen ze de druk telkens weer wat meer opvoeren. Niemand doet wat, straks ben je China 2.0
Ik denk dat je je vergist in hoe men in China handhaaft, en hoe dat hier gaat ;)

Het chargeren zoals je nu doet gaat ons niet verder helpen.

Nog even volhouden tot het vaccin.

[ Voor 33% gewijzigd door _eLMo_ op 15-12-2020 00:59 ]

SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-10 20:53

iMars

Full time prutser

Succes! Kom maar in opstand. Alsof het zo goed gaat met de Corona. De lockdowns zijn niet achterlijk, maar de mensen die de regels negeren. Kijk naar de immens drukke dagen de afgelopen tijd. Black Friday, iedereen massaal shoppen alsof hun leven ervan af hing. Paar weken later zijn de cijfers weer gigantisch hoog en boehoehoe, er komt een lockdown.

Als we allemaal nou even slimmer waren en niet zo achterlijk zouden doen en beter aan de regels zouden houden, had de lockdown waarschijnlijk helemaal niet nodig geweest.

On topic: @Lampiesan regels negeren is boete riskeren. Misschien hebben ze een speciale regeling net als bouwmarkten. Rutte zei iets over online bestellen en dan afhalen (omdat er in deze periode best wel eens iets stuk kan gaan in huis). Een telefoon kan natuurlijk ook stuk gaan. Zonder verdere informatie hierover is het voor ons alleen maar speculeren.

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 13:48
Vraag me af of MediaMarkt etc dan ook open blijven.... En kledingwinkels want kleding kan ook stuk... Oma en mijn haar groeit dat moet natuurlijk ook mooi blijven.

Het is maar één maand... Sinds wanneer kunnen wij niet meer even zonder ? En desnoods bestel je het online...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joe-star
  • Niet online
_eLMo_ schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 00:57:
[...]

Ik denk dat je je vergist in hoe men in China handhaaft, en hoe dat hier gaat ;)

Het chargeren zoals je nu doet gaat ons niet verder helpen.

Nog even volhouden tot het vaccin.
Men had gewoon in het begin van de "crisis" de ouderen meer apart moeten houden en de rest gewoon alles laten doen. Dan hadden we immuniteit opgebouwd. Nu gaan we ons weer verstoppen. Het menselijk lichaam is beter dan die spuit met rommel erin.

Inmiddels hebben volgens het RIVM 2,2 miljoen mensen dit virus gehad. Gewoon doorzetten tot we op de 12 zitten.

Kijk, dit is Zweden. https://www.bitchute.com/video/dHHRI2119Cx8/
Wij lopen nu met kansloze maskers elkaar te policen. Hele economie kapot, overheid weer machtiger geworden, wij minder vrijheid. Hoe kan je daar voor zijn?

[ Voor 23% gewijzigd door Joe-star op 15-12-2020 01:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-10 09:53
Joe-star schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 01:32:
[...]

Men had gewoon in het begin van de "crisis" de ouderen meer apart moeten houden en de rest gewoon alles laten doen. Dan hadden we immuniteit opgebouwd. Nu gaan we ons weer verstoppen. Het menselijk lichaam is beter dan die spuit met rommel erin.
Ik heb begrepen dat die mensen die de "immuniteit" hebben opgebouwd er niet zo makkelijk vanaf zijn gekomen en met permanente "bijwerkingen". Succes met je groepsimmuniteit, heb je het zelf al opgelopen overigens?

Oh en Zweden met NL vergelijken?
Zweden heeft 10miljoen inwoners op een gebied van 450,00km2
Nederland 17miljoen inwoners op een gebied van 41.000 km2

Lekkere vergelijking.

[ Voor 13% gewijzigd door Fore! op 15-12-2020 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe-star
  • Niet online
Fore! schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 01:38:
[...]

Ik heb begrepen dat die mensen die de "immuniteit" hebben opgebouwd er niet zo makkelijk vanaf zijn gekomen en met permanente "bijwerkingen". Succes met je groepsimmuniteit, heb je het zelf al opgelopen overigens?
Geen idee. Maar ik ben zeker niet bang voor een virus met een mortaliteitscijfer van 0,23% (WHO) onder de 65 jaar. Mijn broertje heeft het gehad, die was wat benauwd en koortsig ja. Tegelijk zijn er ook voor de oudere mensen zat medicijnen die schijnen te werken maar niet worden toegepast. En we testen elke dag duizenden mensen zonder symptomen met een test die daar eigenlijk niet voor is bedoeld, en dan ook nog op een zeer discutabele wijze door veel te weinig cycles te gebruiken. Ja, zo kan ik ook statistieken maken om een geprefereerd beleid door te voeren.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• eLScha
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Joe-star schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 01:43:
Geen idee. Maar ik ben zeker niet bang voor een virus met een mortaliteitscijfer van 0,23% (WHO) onder de 65 jaar.
Het heeft geen snars met de TS te maken, maar dit is exact hoe we in deze situatie zijn beland. Met dit soort kort-door-de-bocht-redenaties je eigen straatje schoonvegen. 1 miljoen ziekenhuisbehandelingen hebben geen doorgang kunnen vinden, zorgmedewerkers lopen over omdat ze structureel enorm veel werk moeten verzetten met een lagere bezetting, er zijn mensen met orgaanschade na besmetting, er zijn mensen met chronische klachten na besmetting.

Hou je aan de regels. Mijd drukte. Houd afstand. We mochten zo ontzettend veel in ons vrije landje als je het vergelijkt met andere landen, maar het egoïsme van het individu verpest het voor de massa.

Mijn broertje heeft het gehad, die was wat benauwd en koortsig ja.
Fijn om te horen, maar op basis van 1 ervaring kun je geen conclusies trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:42
[...]

Geen idee. Maar ik ben zeker niet bang voor een virus met een mortaliteitscijfer van 0,23% (WHO) onder de 65 jaar. Mijn broertje heeft het gehad, die was wat benauwd en koortsig ja. Tegelijk zijn er ook voor de oudere mensen zat medicijnen die schijnen te werken maar niet worden toegepast. En we testen elke dag duizenden mensen zonder symptomen met een test die daar eigenlijk niet voor is bedoeld, en dan ook nog op een zeer discutabele wijze door veel te weinig cycles te gebruiken. Ja, zo kan ik ook statistieken maken om een geprefereerd beleid door te voeren.
Dat testen is niet in de wilde weg, je moet eerst symptomen hebben. Wel is het zo dat in deze tijd veel meer mensen symptomen krijgen omdat ze simpelweg verkouden worden of omdat hun luchtwegen geïrriteerd raken door de droge lucht. Ik ben vorige week ook getest, gelukkig negatief.

Verder zijn die "zat medicijnen" niet voor iedereen effectief en ook niet zonder bijwerkingen. Inmiddels is wel een beetje duidelijk welke opties er zijn, in de eerste golf was dat ook maar gewoon gissen.
Feit blijft dat elk bed dat verspild wordt aan corona ook besteed had kunnen worden aan een patiënt met een andere aandoening. Er zijn hartpatiënten die wachten op een operatie omdat er te weinig bedden en personeel beschikbaar zijn vanwege corona behandelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-10 12:38

SomerenV

It's something!

Dit vind ik altijd zo... sneu over komen. Veilig van achter je toetsenbord oproepen dat 'we' in opstand moeten komen :+

In Nederland hebben we zo'n 500.000 besmettingen gehad en net geen 10.000 doden. Volgens mij lag het sterftepercentage op zo'n 1,6%. Bij griep is dit gemiddeld zo'n 0,8%, maar dat is zonder enige vorm van maatregelen. Zou Covid19 dodelijker zijn geweest zonder maatregelen? Geen idee. Wat we wel weten is dat de zorg dan te ernstig onder druk was komen te staan, waardoor reguliere zorg niet meer gegarandeerd had kunnen worden met alle gevolgen van dien.

Genoeg volk dat roept dat Covid19 meevalt en gewoon een ergere griep is, maar door de maatregelen weten we dat dus niet. We weten niet hoe ver de impact afgeremd is of niet.

Dat gezegd hebbende, T-Mobile is geen essentiële winkel en zal vanzelf gesommeerd worden zijn winkels te sluiten.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
eLScha schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 02:00:
[...]

Het heeft geen snars met de TS te maken, maar dit is exact hoe we in deze situatie zijn beland. Met dit soort kort-door-de-bocht-redenaties je eigen straatje schoonvegen. 1 miljoen ziekenhuisbehandelingen hebben geen doorgang kunnen vinden, zorgmedewerkers lopen over omdat ze structureel enorm veel werk moeten verzetten met een lagere bezetting, er zijn mensen met orgaanschade na besmetting, er zijn mensen met chronische klachten na besmetting.

[...]
Oorzaak is het managen op kwantificering van de zorg. Alles is wegbezuinigd tot op het minimum en niet berekend op een pandemie van deze grote. Gevolg is wat je beschrijft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joe-star
  • Niet online
eLScha schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 02:00:
[...]

Hou je aan de regels. Mijd drukte. Houd afstand. We mochten zo ontzettend veel in ons vrije landje als je het vergelijkt met andere landen, maar het egoïsme van het individu verpest het voor de massa.
Dus je extraheert iemand met kritiek direct naar een ... bezoeker van een illegaal dancefeest onder een brug. Of welk beeld jij ook hebt van een "regelbreker".
Kijk, dat is het probleem. Als mensen kritiek hebben dan worden ze direct geframed. Dat is gevaarlijk, zo onstaan dictaturen. Vindt jij het niet beangstigend hoe kritiekloos mensen dit overheidsbeleid aannemen. Mondkapjes die niet werken, anderhalve meter samenleving.. God hoe verzin je het. We zijn van een leuk land ("gaaf" zelfs) naar een krampachtige DDR-Stasi samenleving aan het gaan. Compleet met agenten die kleine jochies van 14 slaan en achter zwarte pieten aanrennen, omdat zoiets op de agenda stond om te worden verwijderd. Oud en nieuw volledig verboden, opnieuw kapstok Corona, daar kan je immers alles aan ophangen.

Gast, open je ogen en stop bang te zijn. Die morele chantage over arme opaatjes en omaatjes die stikken, da´s echt van het laagste allooi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eLScha
  • Niet online
mierenfokker schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 02:03:
[...]

Oorzaak is het managen op kwantificering van de zorg. Alles is wegbezuinigd tot op het minimum en niet berekend op een pandemie van deze grote. Gevolg is wat je beschrijft
Natuurlijk, want met z’n allen een veelvoud aan zorgpremie betalen of een verhoging van de belastingen toepassen om lege ziekenhuizen te bouwen en mensen op te leiden waarvoor geen werk is, is een beter idee dan even een paar maanden wat meer afstand houden en niet met z’n allen tegelijk de Sinterklaascadeautjes kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe-star
  • Niet online
SomerenV schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 02:03:
[...]

In Nederland hebben we zo'n 500.000 besmettingen gehad en net geen 10.000 doden.
Volgens het RIVM zitten we al op 2,2 miljoen. Alsjeblieft: https://www.nu.nl/coronav...schermd-tegen-corona.html

De enige uitweg is om juist de scholen te openen. Laat de kinderen elkaar allemaal omhelzen, krijgen ze het allemaal. Hun ouders ook. Ik en jij ook. En dan bescherm je de kwetsbaren tot iedereen imuun is. Paar maandjes dan ben je er.

[ Voor 23% gewijzigd door Joe-star op 15-12-2020 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eLScha
  • Niet online
Joe-star schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 02:07:
[...]

Dus je extraheert iemand met kritiek direct naar een ... bezoeker van een illegaal dancefeest onder een brug. Of welk beeld jij ook hebt van een "regelbreker".
Kijk, dat is het probleem. Als mensen kritiek hebben dan worden ze direct geframed. Dat is gevaarlijk, zo onstaan dictaturen. Vindt jij het niet beangstigend hoe kritiekloos mensen dit overheidsbeleid aannemen. Mondkapjes die niet werken, anderhalve meter samenleving.. God hoe verzin je het. We zijn van een leuk land ("gaaf" zelfs) naar een krampachtige DDR-Stasi samenleving aan het gaan. Compleet met agenten die kleine jochies van 14 slaan en achter zwarte pieten aanrennen, omdat zoiets op de agenda stond om te worden verwijderd. Oud en nieuw volledig verboden, opnieuw kapstok Corona, daar kan je immers alles aan ophangen.

Gast, open je ogen en stop bang te zijn. Die morele chantage over arme opaatjes en omaatjes die stikken, da´s echt van het laagste allooi.
Ik denk dat je m’n post nog eens rustig na moet lezen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Znorkus
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-10 11:11
Joe-star schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 02:07:
[...]

Je bent aan het doorslaan, en als ik jou was zou ik de komende tijd voorzichtig zijn met slaaptekort en/of eventueel cannabisgebruik om te voorkomen dat je echt psychotisch word. Ja, een lekkere ad hominem, ik weet het, maar iemand moet het je kennelijk vertellen. Je bent aan het doorslaan. Doe even rustig aan, de RIVM heeft geen Stasi-trekken en onze kinderen worden niet gemarteld. Rustig ademhalen, op tijd naar bed, veel fruit eten, en elke dag een uurtje wandelen. En stop met het bezoeken van pulpsites en social media.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mensen, trolls moet je niet voeren. Gewoon negeren.

Er zal best wel een T-mobile filiaalhouder zijn die protesterend vijf minuten open is en dan snel dicht gaat voor de politie langs komt. Belangrijk.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Lampiesan schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 00:41:
Dat zullen ze dan na hooguit 5 - 10 minuten wel weer terugdraaien, als de politie arriveert met forse boetes.

Asociale mentaliteit van T-mobile weer. Winst voor volksgezondheid stellen...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 14:59
wildhagen schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 02:37:
[...]

Dat zullen ze dan na hooguit 5 - 10 minuten wel weer terugdraaien, als de politie arriveert met forse boetes.

Asociale mentaliteit van T-mobile weer. Winst voor volksgezondheid stellen...
Uhm, ik mag hopen dat je niet zomaar de bewering van TS als waarheid aanneemt dat je T-Mobile nu al direct asociaal noemt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shejaidon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
Uit betrouwbare bron (een T-mobile medewerker) heb ik begrepen dat ze vandaag totaal niet open gaan. Gisteravond zijn ze hier expres tot 8 uur in de avond opengebleven om de laatste orders en mensen nog te kunnen verwerken ter voorbereiding dat ze vandaag dicht moesten. Ik kreeg zelfs gisterochtend al een SMS dat ze waarschijnlijk morgen (vandaag dus) dicht zouden moeten.

Als je kak verspreid denk dan eerst even na

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:02

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Deze discussie hoort in Themaforum: Coronavirus en zie de volgende link voor welke winkels open mogen zijn tijdens de lockdown. Dit topic gaat dan op slot.

https://www.rijksoverheid...-winkels-tijdens-lockdown

Tweakers Discord

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.