Verwijderd
Als die "switch" geen 10 megabit aankan, dan is het meestal geen switch maar een 100mbit HuB.
Hoe je het moet tsjekken: Bij Apparaatbeheer van de 2 netwerkkaarten de eigenschappen ff doorspitten, daar staat meestal wel welke snelheden je kan instellen!
Of anders ff zoeken op de site van de makers van de NIC, daar staat het vast ook op!!!!
Hoe je het moet tsjekken: Bij Apparaatbeheer van de 2 netwerkkaarten de eigenschappen ff doorspitten, daar staat meestal wel welke snelheden je kan instellen!
Of anders ff zoeken op de site van de makers van de NIC, daar staat het vast ook op!!!!
Verwijderd
Die 3Com is 10mbit.
Zoals Flipke hierboven al zegt, je zou eens moeten gaan zoeken. Na 2x klikken zag ik al dat die Realtec ook 10mbit is.
Zoals Flipke hierboven al zegt, je zou eens moeten gaan zoeken. Na 2x klikken zag ik al dat die Realtec ook 10mbit is.
Verwijderd
Beide 10 mbit.
Word een nieuwe kaart aanschaffen. Is inderdaad heel goed mogelijk dat de switch alleen 100 aankan.
Word een nieuwe kaart aanschaffen. Is inderdaad heel goed mogelijk dat de switch alleen 100 aankan.
Verwijderd
Hehe, dan heb jij er meer als mij, ook google en minder hitsOp zondag 12 augustus 2001 22:29 schreef Pizzaman het volgende:
Resultaten 1 - 10 van circa 6,180. Zoekbewerking duurde 0.15 seconden
Zoek even www.google.com...
dank u allemaal 
tja kijk ik ben wel wezen zoeken hoor, daar niet van, maar de een zegt 10 en de ander zegt dat ie em in een linux bak op 100 had enz enz enz.. dus ik dacht hey raadpleeg de allmighty tweakers eens.. en zie hier
tja kijk ik ben wel wezen zoeken hoor, daar niet van, maar de een zegt 10 en de ander zegt dat ie em in een linux bak op 100 had enz enz enz.. dus ik dacht hey raadpleeg de allmighty tweakers eens.. en zie hier
waarschijnlijk bedoelt die vent van die hub/switchdinges dat dat apparaat van hem OF op 100Mbit OF op 10Mbit kan werken (zie voor voorbeeld de hub/switch afdeling van www.abgcomputers.nl). Stel dat jij de enige bent met een 10Mbit kaartje, trek jij dus in je eentje de performance van AL die andere mensen die WEL een 100Mbit kaartje hebben naar beneden.
ach...in een volgend leven lach je er om!
lekker boeie... koop gewoon een 10/100 kaartje... ze kosten toch geen ene drol meer (die realtek kaartjes dan). Voor iets van 20 a 30 gulden heb je er al 1
--> [forum=19] <--
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Switch en DualSpeed Hub zijn toch verschillende dingen??
Ik las net een reactie dat als een switch geen 10Mb aankan, het geen switch maar een hub is.
Volgens mij is dat niet helemaal zo, maar wat ik wel zie, is dat en DualSpeed Hub als switch wordt verkocht
Switch kan ook alleen 10Mb of 100Mb zijn.
Bovenstaande is wat ik altijd begrepen heb, in hoeverre het klopt, weet ik niet.
Ik las net een reactie dat als een switch geen 10Mb aankan, het geen switch maar een hub is.
Volgens mij is dat niet helemaal zo, maar wat ik wel zie, is dat en DualSpeed Hub als switch wordt verkocht
Switch kan ook alleen 10Mb of 100Mb zijn.
Bovenstaande is wat ik altijd begrepen heb, in hoeverre het klopt, weet ik niet.
Pagina: 1