In de hoop dat iemand mij helpen kan.
Ik heb in een speelautomaat een moederbord zitten van de firma Densitron een DPX-91 van 2002.
Aan dit moederbord zit een io bord gekoppeld met een connectbus aansluiting, een zogenaamde i2c port.
tijdens het opstarten krijg ik op het beeldscherm te zien: Keybord niet aangesloten druk op F1 om verder te gaan.
...
Nu mijn vraag, hoe sluit ik hier een toetsenbord op aan ? zowel op het io bord als op het moederbord vind ik geen usb/ps2 of din aansluiting.
Volgens de specificaties van het DPX-91 moederbord vind ik op het internet dat ik hier een ps2 keybord of dat er een aantal usb porten op zouden zitten, ik weet alleen niet waar en hoe.
Ik heb op de rs232 port die ik zie op het io bord een ps2 adapter bord aangesloten maar helaas ook zonder resultaat.
Op de aansluitingen op het io bord zijn items aangesloten zoals een beeldscherm en muntaanname apparaar, verder lampjes en drukknoppen maar nergens een aansluiting voor een toetsenbord te vinden.
is er iemand die mij verder kan helpen ?
Groet Johan
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GRDYkcbClhX7I1B8vPOL3nNm.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Jqh56FhiNQOMRyVq2RN6mI0V.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rebsmPfaHyFNAW46RwqgvPYY.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/c5jOOA7I02rcLJgyWiN6xlE2.jpg?f=user_large)
Ik heb in een speelautomaat een moederbord zitten van de firma Densitron een DPX-91 van 2002.
Aan dit moederbord zit een io bord gekoppeld met een connectbus aansluiting, een zogenaamde i2c port.
tijdens het opstarten krijg ik op het beeldscherm te zien: Keybord niet aangesloten druk op F1 om verder te gaan.
...
Nu mijn vraag, hoe sluit ik hier een toetsenbord op aan ? zowel op het io bord als op het moederbord vind ik geen usb/ps2 of din aansluiting.
Volgens de specificaties van het DPX-91 moederbord vind ik op het internet dat ik hier een ps2 keybord of dat er een aantal usb porten op zouden zitten, ik weet alleen niet waar en hoe.
Ik heb op de rs232 port die ik zie op het io bord een ps2 adapter bord aangesloten maar helaas ook zonder resultaat.
Op de aansluitingen op het io bord zijn items aangesloten zoals een beeldscherm en muntaanname apparaar, verder lampjes en drukknoppen maar nergens een aansluiting voor een toetsenbord te vinden.
is er iemand die mij verder kan helpen ?
Groet Johan
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GRDYkcbClhX7I1B8vPOL3nNm.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Jqh56FhiNQOMRyVq2RN6mI0V.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rebsmPfaHyFNAW46RwqgvPYY.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/c5jOOA7I02rcLJgyWiN6xlE2.jpg?f=user_large)
[ Voor 33% gewijzigd door jeroen0010 op 14-12-2020 21:27 . Reden: foto´s toegevoegd ]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5iiV73U2ZZwgm5o3A2YYlkaq.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0SixvX6eFdaMwJyM0ZgHImnq.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2272EntXmRJgGBnmP4l58PUC.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GeH22YB8HhXtAwcrF3MEaRWL.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tz5gT5eFYmPt2Sbs4vZUFWTT.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UvKv8sVjaEPk1tsVTzRMB6QU.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VX7tGmRiWFST4iNomD1AR8D7.jpg?f=user_large)