Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.oosterom
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-07 11:25
Mijn vraag
Mijn telefoon (Hauwei P30 pro) laadt niet verder op de 60% Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben of een oplossing weten?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Huawei p30 pro en android 10.1.0.6

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Telefoon hard gereset en terug gezet naar fabrieksinstellingen, allebei heeft niets geholpen.

Graag hoor ik of iemand een oplossing heeft.

Met vriendelijke groet,
Bernard Oosterom

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefa
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 01:04
Heb je hem al eens helemaal leeg laten lopen, opnieuw opstarten en weer vanzelf uit laten schakelen door leegloop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.oosterom
Nee dat nog niet, zal het zo is proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.oosterom
Lijkt helaas niet te helpen, telefoon geeft gelijk ook weer aan 'oplaadstatus batterij abnormaal'

Zijn er nog andere tips of moet ik m echt laten repareren? En ligt het dan misschien niet aan de software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablo_GT
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 10:35

Diablo_GT

nbx

Als deze altijd bij 60% stopt dan is het tijd voor een nieuw batterij.

nbx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:34
B.oosterom schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 00:46:
Lijkt helaas niet te helpen, telefoon geeft gelijk ook weer aan 'oplaadstatus batterij abnormaal'

Zijn er nog andere tips of moet ik m echt laten repareren? En ligt het dan misschien niet aan de software?
Misschien rare suggestie, maar is je oplader+kabel nog wel goed? Anders ligt het inderdaad aan je batterij, ik weet niet hoelang je hem al hebt. Maar hier al sinds de release de p30 pro en geen problemen met de batterij.

Aan de software ligt het niet, anders hadden meer mensen problemen met opladen met de p30 pro.

[ Voor 8% gewijzigd door dutchnltweaker op 15-12-2020 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.oosterom
Bedank voor de reacties, ik de telefoon nu bijna 2 jaar, lees wel dat ze in Engeland/Amerika hier last van hebben,die geven aan om emui 9.1 terug te zetten, ik ga dat eerst nog maar is proberen en anders batterij laten vervangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablo_GT
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 10:35

Diablo_GT

nbx

B.oosterom schreef op woensdag 16 december 2020 @ 01:07:
Bedank voor de reacties, ik de telefoon nu bijna 2 jaar, lees wel dat ze in Engeland/Amerika hier last van hebben,die geven aan om emui 9.1 terug te zetten, ik ga dat eerst nog maar is proberen en anders batterij laten vervangen
Aanspraak op garantie geen optie?

nbx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelz37
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-06 20:02
hoi , ik heb hier ook last van , de p30 pro is vrij nieuwe en heb dit al 2x ondervonden. heb hem bijna leeg laten lopen overnieuw opstarten en toen ging hij weer. maar dit heb ik ook nog nooit mee gemaakt met vorige huawei mobieltjes. heb wel de laatste emui draaien.
Pagina: 1