Tweakers,
Zojuist mijn nieuwe monitor aangesloten, een 27LG850, welbekende dus.
Echter geeft deze geen beeld op de DP, en dat is nou juist de port die ik wil gaan gebruiken i.v.m. de 144hz.
Op HDMI geen enkel probleem, alleen op DP blijft hij staan op NO SIGNAL.
Wat heb ik geprobeerd?
- Laatste drivers van Nvidia staan erop, videokaart is een RTX3080
- DP poorten gewisseld op de videokaart, biedt geen oplossing. Wat wel opvalt is dat als de kabel uit de videokaart wordt getrokken en in een andere port wordt gestopt de monitor uit zijn slaapstand gaat en zoekt naar een signaal. Om vervolgens helaas weer No Signal aan te geven. Er lijkt dus wel een verbinding te zijn.
- Stroomkabels van PC en monitor verwijderd voor een paar minuten, helaas geen oplossing.
- De RTX3080 heeft gewerkt met een andere 144hz monitor op de DP, dus de kaart is uitgesloten.
Iemand iets soortgelijks meegemaakt of een idee heeft?
Thanks!
Zojuist mijn nieuwe monitor aangesloten, een 27LG850, welbekende dus.
Echter geeft deze geen beeld op de DP, en dat is nou juist de port die ik wil gaan gebruiken i.v.m. de 144hz.
Op HDMI geen enkel probleem, alleen op DP blijft hij staan op NO SIGNAL.
Wat heb ik geprobeerd?
- Laatste drivers van Nvidia staan erop, videokaart is een RTX3080
- DP poorten gewisseld op de videokaart, biedt geen oplossing. Wat wel opvalt is dat als de kabel uit de videokaart wordt getrokken en in een andere port wordt gestopt de monitor uit zijn slaapstand gaat en zoekt naar een signaal. Om vervolgens helaas weer No Signal aan te geven. Er lijkt dus wel een verbinding te zijn.
- Stroomkabels van PC en monitor verwijderd voor een paar minuten, helaas geen oplossing.
- De RTX3080 heeft gewerkt met een andere 144hz monitor op de DP, dus de kaart is uitgesloten.
Iemand iets soortgelijks meegemaakt of een idee heeft?
Thanks!
[ Voor 5% gewijzigd door Vissa66 op 14-12-2020 17:48 ]
M3P 24'