Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Samsung 970 Evo plus driver probleem

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• PietjePuc
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 09-04-2021
Ik heb onlangs een Samsung 970 Evo plus gekocht. Daarop staat nu een fresh install van Windows 10. Ik heb de Samsung nvme driver geïnstalleerd en na een reboot werkt deze heel snel. Maar zodra ik mijn PC helemaal uitzet en daarna weer opstart, gaat deze supertraag. Volgens Samsung Magician haal ik snelheden van 3500 MB/s. Maar als de PC uit is geweest is dit nog maar rond de 800 MB/s. Totdat ik de driver opnieuw installeer...dan gaat het weer retesnel. Aangezien ik geen zin heb om bij elke keer opstarten opnieuw de driver te installeren, mijn vraag waar dit aan kan liggen?

Ik heb een Asrock B450M PRO4 moederbord met een AMD Ryzen 5 2600 processor en een Asrock Phantom Gaming D Radeon RX570 8G OC Videokaart. Geheugen = G.Skill DDR4 Ripjaws-V 2x8GB 3200Mhz.

[ Voor 5% gewijzigd door PietjePuc op 14-12-2020 16:40 ]

Alle reacties

• Renault
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:07
Heb je geen BIOS-setting verkeerd staan?

• PietjePuc
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 09-04-2021
Wellicht...maar de vorige keer toen ik daarmee ging knutselen wilde hij helemaal niet meer opstarten. Toen kreeg ik 5 piepjes...en moest ik de cmos clearen. Maar het zit waarschijnlijk wel in de bios. Gaat alleen fout als hij helemaal uit is geweest en langs de bios moet.