Webhop heeft prijsvermelding van elke top kaart uit de PW?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Zat toevallig de huidige topseries van AMD en Nvidia te bekijken, nu viel mij 1 'irritant ding op.

https://tweakers.net/vide...bP2ml0Z1j5-n1qDqHTo1HrfUH

1 webshop staat (met enkele uitzonderingen) letterlijk bij elk product als verkoper, allemaal met natuurlijk onbekende levertijd of minimaal 12 dagen, maar is zoiets nu eigenlijk wel wenselijk? Klinkt meer als een systeem dat ze gewoon elk denkbaar product 'in hun assortiment' gooien, tot er iemand wat koopt en in de hoop dat ze er dan nog eentje kunnen regelen.

Aangezien je enkel levertijd kan filteren per product zelf, blijft die hele lijst dus 'populated' enkel omdat er dus 1 webshop is die dus gewoon een prijsvermelding heeft op elk product denkbaar uit deze lijst.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Volgens mij wordt er al héél lang gevraagd om sommige shops als gebruiker gewoon uit de resultaten te kunnen filteren. Dit maakt de PW er niet bruikbaarder op inderdaad. Tig RTX kaarten, toevallig allemaal bij die ene winkel, die natuurlijk geen levertijd opgeeft... Dan heb ik liever dat de kaarten van die winkel niet getoond worden.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340